Low skriver:
Ja det er lige hvad min søn er
.
Arh men det er jo helt vildt. Hvis han leger på gulvet imens jeg sidder i nærheden og holder øje evt så er der ingen problemer. Men hvis jeg lige skal ud i et andet rum, lige hurtigt, så bliver han total ulykkelig. Hans far og jeg er ikke sammen men han ser stadig sin far en gang imellem. Hvis han sidder sammen med sin far og leger og jeg går på toilettet eller et andet rum, så begynder han også at blive ulykkelig og hvis jeg tager ham op, så er det intet. Sådan bliver det bare ved. Han skal bare have mig hele tiden og jeg skal være der hele tiden. Hvis han leger et sted på gulvet og jeg skal noget i 4 sek hvor han ikke kan se mig så løber jeg nærmest så han ikke når at se det. Det har nok stået på i 14 dage eller sådan noget og kom ligepludselig eller når jeg tænker mig om begyndte det lidt efter han blev rask efter han var syg med 39,5 i feber. Og i må ikke misforstå mig, jeg vil gerne være der for min søn, beskytte ham og give ham alt hvad han har bryg for for jeg elsker ham jo men jeg kan bare ikke rigtig gøre så mange ting uden han vil være der. Jeg håber i forstår hvad jeg mener..
Er det meget normalt det her?
Det lyder HELT normalt
Og jeg kan hilse at sige, at Nicolaj stadig er sådan - selvom han er 10,5 mdr
Hans far og jeg er sammen, så han ser sin far hver dag - men uh, han er ikk nær så "god" som Mor og det er sgu lidt irriterende
Er det ikk også et "tigerspring" ? Starter vist med den slemme seperationsangst fase omkring de 8-9 måneder så vidt jeg ved 
Hvis Søren sidder med ham om aftenen i sofaen fx og jeg er i et andet rum eller køkkenet, så ka han godt "glemme mig lidt".. men hvis bare jeg går igennem stuen - så pjevser han, kigger efter mig, prøver at komme væk fra far... SUK! Det er altså lidt træls også for min mand 
Men nu er han så begyndt at møve kravle - så han ka følge lidt efter mig - så går der mere tid med at prøve at følge med, end at tude over jeg er gået i et andet rum.. så tror det blir bedre når de ka komme frem selv 
Anmeld