Mor "syg" dreng på 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Low

Gittemor09 skriver:

jeg skal stadig vænne mig til det... for hvis man liiige skal noget i 2 sek. glemmer man altså at man har et pyldret barn der græder med det samme...!!

jeg synes nu ikke selv jeg er pyldret på nogle områder... nogle børn har bare brug for den tryghed af forskellige årsager...

men man kan da håbe at det bliver bedre med tiden

Ja det har du helt ret i

Ja, lad os håbe det hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Low

lotchen skriver:

Sådan har Oliver også haft det - og har det stadigvæk, hvis han opdager jeg går i vaskerummet fx, så er der dømt gråd og tårer til den store guldmedalje Det er helt normalt!

Det er lidt rart at vide at jeg ikke er den eneste der står med det "problem" .

Anmeld

11. marts 2011

Low

Lille-Nivs.Mor skriver:

Godt at høre at det hjalp lidt Kan anbefale dig at købe bogen "vidunderlige uger" - deri kan du bl.a. læse det jeg skrev til dig, men også om det næste tigerspring, som er når hun er 37 uger og er kategoriernes verden. Man kan bl.a læse flg.

" Barnet foretager nu metodiske undersøgelser af verden. Samler bittesmå genstande op fra gulvet, prøver at forstå de ting, det ser. Det vil mase en banan, prøve hvordan spinat og kartoffelmos føles mellem fingrene, blande det sammen - bare for at se det ske! Barnet er mere koncentreret, alvorligt, roligt og er ved at opdage, at forskellige ting hører under samme kategori: En lille gul hest på en tegning er i samme kategori som en stor sort hest på et fotografi, etc. "

Det ville måske ikke være en helt tosset idé . Takker

Anmeld

11. marts 2011

Low

CamillaSoefelt skriver:

Det er præcis som min søn, han fylder 8 mdr her den 13/3.. Det er lige som du beskriver det! Men tror det er en periode de skal igennem lige i denne alder ( seperationsangst - har jeg læst mig frem til ).. Og for nogen er det værre end andre.

Men jeg kan heller ikke gå nogen steder unden at han blir viildt ked af det. Men nu møver han sig rigtig meget omkring, og hvis jeg lukker børnegitteret op og lader ham møve sig efter mig så er det helt ok, så er han faktisk lidt ligeglad med hvor mor er henne..

Kan din Alexander kravle / møve?

Så¨er han/vi ikke de eneste 

Ja, han kravlede udelukkende fra han var 7 mdr. Så når jeg går væk fra ham så kravler han også efter mig imens han er ked af at jeg gik

Anmeld

11. marts 2011

Low

CamillaSoefelt skriver:

Okay, fik så lige læst det hele og ser at snuffler og jeg i store træk har skrevet det samme.. hehe. sorry.

Det skal du ikke undskylde 

Anmeld

11. marts 2011

Low

josefine´s mor skriver:

HMM tror han mangler din tryghed i nogen periode. måske to det hårdt på ham at være syg. mit forslag giv ham din fulde tid pg prøv til jævnligt med at gå og snak mens du går et skridt væk, endu et osv. og sig du væk lidt prøv lad ham grade bare lidt måske ser han når det da egenlig ok mor ikke lige er er her i 5min. prøv til men ver der for ham bare mit forslag.

hilsen nanna

Det er værd af prøve hvert fald .. takker 

Anmeld

11. marts 2011

Snuffler25

Low skriver:

Jeg ved ikke så meget om de tigerspring der men det lyder meget rigtig det du fortæller der . Min Alexander kan godt og han kravler også efter mig men ofte bliver han bare ked af det.

Det er godt læse at det ikke er mig som har gjort noget forkert . Hans far siger at det er fordi jeg er alt for pyldermor

JA det siger min mand også!! "Det er godt han er startet i dagpleje nu, så han kommer lidt ud af mors skørter..." - øh, som om det er min skyld han er sådan hehe  Det tror jeg ikk det er..

Jeg tror det er tigerspring - såkaldt "seperationsangst fasen"

Hvis du ikk kender til tigerspring og gerne vil vide mere, så kan jeg varmt anbefale bogen "Vidunderlige uger"  Den er rigtig god og jeg har brugt den meget  Hjælper til at forstå hvorfor bebs opfører sig som han gør

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Low skriver:

Det ville måske ikke være en helt tosset idé . Takker

Så lidt

Er selv, super glad for min, i det den passer enormt godt på Kian, så jeg ved hvornår han ca. får et nyt, og kan så lade være med at lave for mange aftaler osv. Og så giver det jo en ro at vide hvad der sker, og en glæde at opdage hvad ens barn nu kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.