Min søns navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Nadia&Daniel

camillakrath skriver:

Hej alle

Måske har i læst min tidligere tråd om scanning idag, måske ikke. Men det har givet mig et eller andet behov for hurtigere at finde et navn til vores bettemand, så jeg bedre kan kommunikere og snakke lidt med ham. Det er lidt svært at forklare. Men føler det vil personliggøre ham lidt mere.

Min mand spørger hele tiden om vi ikke snart skal have fundet navn, men jeg har bare skubbet det lidt væk.

Så HJÆLP kære alle   FORSLAG SØGES .

Vi er meget vilde med m-navne og og ikke så gode til i-navne.

Vi har fx snakket om Magnus!

Vi kan rigtig godt lide gamle eller specielle navne.

Det vil bare være så dejligt hvis i vil gøre navnejagten lidt nemmere  !

Husk at det kan være navnet ikke passer til ham når han kommer til verden

Vi havde valgt to navne til vores baby (vi ville ikke kende kønnet), vi havde dog kun pigenavne på plads op til kejsersnittet. Det var Sofie og Clara. Da baby viste sig at være en pige, havde vi heldigvis de to navne. Men men men, hun var SLET ikke en Sofie eller Clara. Det passede slet ikke til hende. Hun kom ud mandag, og torsdag var navnet på plads: Laura - det passede til hende og var kun på mandens navneliste og ikke på min. Men når jeg kigger på hende, kan hun IKKE hedde andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

camillakrath

Nadia&Daniel skriver:

Husk at det kan være navnet ikke passer til ham når han kommer til verden

Vi havde valgt to navne til vores baby (vi ville ikke kende kønnet), vi havde dog kun pigenavne på plads op til kejsersnittet. Det var Sofie og Clara. Da baby viste sig at være en pige, havde vi heldigvis de to navne. Men men men, hun var SLET ikke en Sofie eller Clara. Det passede slet ikke til hende. Hun kom ud mandag, og torsdag var navnet på plads: Laura - det passede til hende og var kun på mandens navneliste og ikke på min. Men når jeg kigger på hende, kan hun IKKE hedde andet

Du har bare helt ret.

Og ja, vi havde nemlig også besluttet os for at have forslag klar og så beslutte os efter fødslen. Men efter min scanning idag, hvor jeg blev lidt bekymret, så har jeg bare brug for det. Det er lidt mærkeligt

Og måske kalder vi ham noget det sidste stykke tid og så ændrer det sig når vi ser ham. Det er ret fantastisk egentlig hvordan forældre har sådan en indre fornemmelse

Anmeld

10. marts 2011

Kamilla-m

villas, marius eller hjalte .

Anmeld

10. marts 2011

Nadia&Daniel

camillakrath skriver:

Du har bare helt ret.

Og ja, vi havde nemlig også besluttet os for at have forslag klar og så beslutte os efter fødslen. Men efter min scanning idag, hvor jeg blev lidt bekymret, så har jeg bare brug for det. Det er lidt mærkeligt

Og måske kalder vi ham noget det sidste stykke tid og så ændrer det sig når vi ser ham. Det er ret fantastisk egentlig hvordan forældre har sådan en indre fornemmelse

Det var en vild følelse da vi valgte hendes navn. Har lagt 2 billeder ind, hun lå i lyskassen, da vi stod sammen og kiggede på hende, og kiggede så på hinanden, og sagde nærmeste i kor: hun er en Laura.. Vores Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

muzen

jeg er helt vildt med mikkas men det kommer jeg aldrig til at bruge selv da min søn hedder mikkel så det er alt for tæt på hinanden

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

Nadia&Daniel skriver:

Det var en vild følelse da vi valgte hendes navn. Har lagt 2 billeder ind, hun lå i lyskassen, da vi stod sammen og kiggede på hende, og kiggede så på hinanden, og sagde nærmeste i kor: hun er en Laura.. Vores Laura

Ej hvor er hun dejlig

Hvorfor lå hun lyskasse?  Helt ok hvis det du ikke vil sige det.

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

muzen skriver:

jeg er helt vildt med mikkas men det kommer jeg aldrig til at bruge selv da min søn hedder mikkel så det er alt for tæt på hinanden

Mikkel er også bare det flotteste! Årh.

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

MortilMogL skriver:

villas, marius eller hjalte .

Marius og Villads er jeg helt vild med  Det er svært når der er så mange

Anmeld

10. marts 2011

Nadia&Daniel

camillakrath skriver:

Ej hvor er hun dejlig

Hvorfor lå hun lyskasse?  Helt ok hvis det du ikke vil sige det.

Det var pga hendes bilirubintal (stave) - gulsot.. Hun skulle heldigvis "kun" være i kassen i 24 timer. Der var 34 grader indeni, så hun nød det. Hun kom kun ud til mad (hver 3. time).. Ellers sov hun bare og hyggede sig

Anmeld

10. marts 2011

Kamilla-m

camillakrath skriver:

Marius og Villads er jeg helt vild med  Det er svært når der er så mange

ja de er dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.