Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karoline skriver: Mine sønner hedder Marius og Gustav (og datteren Klara)
Mine sønner hedder Marius og Gustav (og datteren Klara)
Gustav er også på listen. Det er sådan et dejligt gammelt navn synes jeg Og er vild med Klara!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillakrath skriver: haha Håber det er ok at jeg stjæler
haha Håber det er ok at jeg stjæler
Ja selvfølgelig :-)
Håber I finder et I begge er helt vilde med og som passer til jeres lille mand
merethe skriver: Mads Immanuel
Mads Immanuel
Mads er fantastisk, men min bedste ven hedder det. Og ved ikke hvorfor, men så passer det ikke helt inde i mit hoved. Selvom han er en fantastisk person
Sallisørøver skriver: her er min drenge liste SanderTheodorVilladsTristanAkselAlbertAugustBertramBorrisGustavJuliusMilasMilanMaltheMariusOscarRubenTobiasValdemarWilliamZacharias Bastian
her er min drenge liste
Bastian
Ej du har mange gode. Håber det er ok at jeg lige låner listen og viser til manden
Hov... Noam er jeg også ret vild med... men nu hedder min søn jo Noah.. så det ville være ALT for tæt på navnemæssigt
camillakrath skriver: Ej du har mange gode. Håber det er ok at jeg lige låner listen og viser til manden
du låber alt det du ville
lærkes_mor skriver: Ja selvfølgelig :-) Håber I finder et I begge er helt vilde med og som passer til jeres lille mand
Tak for hjælpen
Sallisørøver skriver: du låber alt det du ville
Tusind tak - det er så fin en liste
MissTooze skriver: Synes Magne og Malthe er så fine navne Ellers er jeg ret vild med Maddox og Micklas
Synes Magne og Malthe er så fine navne
Ellers er jeg ret vild med Maddox og Micklas
Ej flere gode navne med M og A
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128