Min søns navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

camillakrath

SanneBoe skriver:

Dejligt, at kunne hjælpe - ja man får hurtigt nogle ideer, vores skulle hedde noget som vi ikke kendte nogle hed, og det var svært, men det lykkedes

Ja det er rigtig svært. Og jeg ved ikke hvorfor, men nogen navne kan jeg bare mærke ikke passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

camillakrath skriver:

Hej alle

Måske har i læst min tidligere tråd om scanning idag, måske ikke. Men det har givet mig et eller andet behov for hurtigere at finde et navn til vores bettemand, så jeg bedre kan kommunikere og snakke lidt med ham. Det er lidt svært at forklare. Men føler det vil personliggøre ham lidt mere.

Min mand spørger hele tiden om vi ikke snart skal have fundet navn, men jeg har bare skubbet det lidt væk.

Så HJÆLP kære alle   FORSLAG SØGES .

Vi er meget vilde med m-navne og og ikke så gode til i-navne.

Vi har fx snakket om Magnus!

Vi kan rigtig godt lide gamle eller specielle navne.

Det vil bare være så dejligt hvis i vil gøre navnejagten lidt nemmere  !

Mattie/Matti

Marius

Malthe

Mikkel

Matinus

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

MarieLouise skriver:

Vi er helt vilde med Mathias eller Mads-Emil herhjemme

Vi har også overvejet Mads-emil. Meeen, så besluttede vi at han sku have min farfars mellemnavn, som er Immanuel. Og så blir det alt for langt. Han er jo ikke helt kongelig selvom han er min prins  hehe

Anmeld

10. marts 2011

MarieLouise

camillakrath skriver:

Vi har også overvejet Mads-emil. Meeen, så besluttede vi at han sku have min farfars mellemnavn, som er Immanuel. Og så blir det alt for langt. Han er jo ikke helt kongelig selvom han er min prins  hehe

Ja det ville vist blive rimelig langt til sidst så Jeg hedder selv 2 navne, og er så lykkelig for at jeg ikke har et mellemnavn udover det..

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

MarieLouise skriver:

Ja det ville vist blive rimelig langt til sidst så Jeg hedder selv 2 navne, og er så lykkelig for at jeg ikke har et mellemnavn udover det..

Ja ikke? Det mente vi også ville være lidt synd for ham. Det minder meget om forældre der ikke kan vælge  hehe

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

Rose <3 skriver:

Mattie/Matti

Marius

Malthe

Mikkel

Matinus

Årh Matti er også så sødt

Ville gerne have Mikkel, men der manden nedlagt veto. Han er skolelærer, så der er en del navne han har droppet på forhånd.

Anmeld

10. marts 2011

>>Carina<<

camillakrath skriver:

Det tror jeg også manden gør Men det er også bare så sødt

Malthe, Mads-Emil og Mikas er også sødt syns jeg :-)

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

Carina1984 skriver:

Malthe, Mads-Emil og Mikas er også sødt syns jeg :-)

Malthe har vi også på listen  Der er både M og A i

Anmeld

10. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka

Anmeld

10. marts 2011

AnneBJ

Jeg er helt klart på Magne eller Magnus. Ville gerne selv have brugt et af de navne, men manden er ikke med på det! 

Synes I skal vælge Magne (frem for Magnus) hvis det skal være lidt specielt, og det lyder også godt sammen med Immanuel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.