Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun fejler intet i dag
Billede taget igår (hun er fra 25-10-10)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Manuel
Micklas
Marcel
Marcus
Magnus
Max
Malthe
Mikas
Nadia&Daniel skriver: Det var pga hendes bilirubintal (stave) - gulsot.. Hun skulle heldigvis "kun" være i kassen i 24 timer. Der var 34 grader indeni, så hun nød det. Hun kom kun ud til mad (hver 3. time).. Ellers sov hun bare og hyggede sig
Det var pga hendes bilirubintal (stave) - gulsot.. Hun skulle heldigvis "kun" være i kassen i 24 timer. Der var 34 grader indeni, så hun nød det. Hun kom kun ud til mad (hver 3. time).. Ellers sov hun bare og hyggede sig
Ej hvor skønt. Hun ser altså også ret veltilfreds ud. Synes hun er super dejlig. Vil godt nok være stolt hvis vi får sådan en fin lille en
Nadia&Daniel skriver: Hun fejler intet i dag Billede taget igår (hun er fra 25-10-10)
Ej hvor er hun bare smuk
Sophie26 skriver: Manuel Micklas Marcel Marcus Magnus Max Malthe Mikas
Stjæler lige listen
Helt ok
camillakrath skriver: Hej alle Måske har i læst min tidligere tråd om scanning idag, måske ikke. Men det har givet mig et eller andet behov for hurtigere at finde et navn til vores bettemand, så jeg bedre kan kommunikere og snakke lidt med ham. Det er lidt svært at forklare. Men føler det vil personliggøre ham lidt mere. Min mand spørger hele tiden om vi ikke snart skal have fundet navn, men jeg har bare skubbet det lidt væk. Så HJÆLP kære alle FORSLAG SØGES . Vi er meget vilde med m-navne og og ikke så gode til i-navne. Vi har fx snakket om Magnus! Vi kan rigtig godt lide gamle eller specielle navne. Det vil bare være så dejligt hvis i vil gøre navnejagten lidt nemmere !
Hej alle
Måske har i læst min tidligere tråd om scanning idag, måske ikke. Men det har givet mig et eller andet behov for hurtigere at finde et navn til vores bettemand, så jeg bedre kan kommunikere og snakke lidt med ham. Det er lidt svært at forklare. Men føler det vil personliggøre ham lidt mere.
Min mand spørger hele tiden om vi ikke snart skal have fundet navn, men jeg har bare skubbet det lidt væk.
Så HJÆLP kære alle FORSLAG SØGES .
Vi er meget vilde med m-navne og og ikke så gode til i-navne.
Vi har fx snakket om Magnus!
Vi kan rigtig godt lide gamle eller specielle navne.
Det vil bare være så dejligt hvis i vil gøre navnejagten lidt nemmere !
Magnus synes jeg er sødt.
Anton Sofus Bertil William Micas Noah Viktor FrederikEmilius Nicki Nicholas Emil Oliver Steffen Anker MarcelAlfred Valdemar Villum Tristan Romeo Malthe
Er de navne jeg kan lide.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128