Hjælp - mos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Turtles

Godt du fandt en løsning
Og ja sovs er jo en god ting hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Senia

Mia&Tonny skriver:

Her til aften moste jeg dem bare med en gaffel og tilsat lidt sovs, så var tøsen solgt og guffede i sig... Utrolig som hun ligner hendes mor... Hihi....

Dejligt du fik hende til at spise

Men.... må lige være irriterende.. Dit datter må endnu ikke få mel - aner jo selvfølgelig ikke hvad det var for en sovs, og om der var mel i. Men tænkte at jeg hellere måtte skrive det.

Anmeld

13. marts 2011

Mia&Allan

Lille-Nivs.Mor skriver:

Dejligt du fik hende til at spise

Men.... må lige være irriterende.. Dit datter må endnu ikke få mel - aner jo selvfølgelig ikke hvad det var for en sovs, og om der var mel i. Men tænkte at jeg hellere måtte skrive det.

Der er så utrolig mange ting de ikke må få, og det er jo kun lige så det smager lidt af sovs! Jeg fik det selv fra jeg var 4mdr, og jeg er ikke død af det

Anmeld

13. marts 2011

Senia

Der er så utrolig mange ting de ikke må få, og det er jo kun lige så det smager lidt af sovs! Jeg fik det selv fra jeg var 4mdr, og jeg er ikke død af det

øhm.. okay.. tænkte bare ift. glutenallergi. Men det er jo op til dig, du er hendes mor

Anmeld

14. marts 2011

Mia&Allan

Lille-Nivs.Mor skriver:

øhm.. okay.. tænkte bare ift. glutenallergi. Men det er jo op til dig, du er hendes mor

Hun får jo kun ganske lidt!

Anmeld

14. marts 2011

Mia&Allan

Turtles skriver:

Godt du fandt en løsning
Og ja sovs er jo en god ting hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.