Hjælp - mos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Hasselnødden

Mia&Tonny skriver:

Min pragtfulde lille datter er helt vild med det mos jeg kan købe på glas, men laver jeg det selv nægter hun at spise det

Hvad gør jeg for at lave det mos jeg selv laver, til samme púre agtige konsistens som købe mosen???

Det kan være smagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Mia&Allan

Tina&Martin skriver:

hehe... ja jeg putter jo mme i og så lidt flyende margerine

Gør jeg også! Åh håber da ikke det bare er fordi min datter er på tværs så... Griner...

Anmeld

11. marts 2011

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du gør det med kartofler bliver det ofte til klister...

til kartofler ville jeg anbefale at mose dem med en gaffel eller røre med en håndmikser

Tak, det vil jeg forsøge i aften

Anmeld

11. marts 2011

Mia&Allan

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Det kan være smagen

Tror jeg prøver at blande lidt af købe mosen i hendes kartoffelmos i aften

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tina&Martin skriver:

hehe... ja jeg putter jo mme i og så lidt flyende margerine

er altså lige nødt til at spørge... når du skriver flydende magarine... er det så Becel? eller er det decideret flydende magarine?

Anmeld

11. marts 2011

Nettemor

når jeg har kogt mos så har jeg tit lige presset det igennem trådsien.. så er jeg sikker på at der ikke er klumper i og så er det fint pureret...

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

Ni-ko-li-ne skriver:

er altså lige nødt til at spørge... når du skriver flydende magarine... er det så Becel? eller er det decideret flydende magarine?

Det er der der flyende becel omega 3 noget...

Anmeld

11. marts 2011

Zeus

Ni-ko-li-ne skriver:

Må jeg sprøge om, hvorfor du spørger? Har nemlig kun puttet olie i indtil videre, men har da flydende margarine til at stå.. Er der forskel på dem eller

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Zeus skriver:

Må jeg sprøge om, hvorfor du spørger? Har nemlig kun puttet olie i indtil videre, men har da flydende margarine til at stå.. Er der forskel på dem eller

De små må meget gerne få skiftevis olie og smør/margarine, da de har brug for både vegetabilsk og animalsk fedt

Anmeld

11. marts 2011

Zeus

Lille-Nivs.Mor skriver:

De små må meget gerne få skiftevis olie og smør/margarine, da de har brug for både vegetabilsk og animalsk fedt

Det er fordi hun spørger om, hvilken slags flydende margarine det er hun bruger? Om det er becel eller alm flydende..? Er der en forskel på becel og alm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.