Hjælp - mos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Senia

Zeus skriver:

Det er fordi hun spørger om, hvilken slags flydende margarine det er hun bruger? Om det er becel eller alm flydende..? Er der en forskel på becel og alm

Så vidt jeg ved er Becel halvt olie og halvt margarine

Så det er jo i og for sig super at bruge, da den lille så får begge slags fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Zeus

Lille-Nivs.Mor skriver:

Så vidt jeg ved er Becel halvt olie og halvt margarine

Så det er jo i og for sig super at bruge, da den lille så får begge slags fedt

Okay.. Tak

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Zeus skriver:

Okay.. Tak

Så lidt

Anmeld

11. marts 2011

Turtles

Vores søn gad ikke rigtig spise mos. Men så fik jeg et råd, om at koge et fed hvidløg sammen med, og mose det sammen med kartoffler og grøntsager så der kom lidt smag i.
Og det hjalp. han spiste med velbehag..

Ved ikke om det kunne hjælpe??

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Mia&Tonny skriver:

Min pragtfulde lille datter er helt vild med det mos jeg kan købe på glas, men laver jeg det selv nægter hun at spise det

Hvad gør jeg for at lave det mos jeg selv laver, til samme púre agtige konsistens som købe mosen???

Du kan evt blende mosen og komme lidt smør/olie i

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Zeus skriver:

Må jeg sprøge om, hvorfor du spørger? Har nemlig kun puttet olie i indtil videre, men har da flydende margarine til at stå.. Er der forskel på dem eller

Der er forskel på hvor mange mættede og u mættede fedt syrer der er i... Jeg ville bruge olie eller ren økologisk smør (ikke kærgården)

Anmeld

12. marts 2011

Zeus

Ni-ko-li-ne skriver:

Der er forskel på hvor mange mættede og u mættede fedt syrer der er i... Jeg ville bruge olie eller ren økologisk smør (ikke kærgården)

Men de skriver da, at man ikke behøver bruge smør, da de allerede får den slags fedtstoffer fra mælken? Så det er bedre at bruge olie og plantemargarine?

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Zeus skriver:

Men de skriver da, at man ikke behøver bruge smør, da de allerede får den slags fedtstoffer fra mælken? Så det er bedre at bruge olie og plantemargarine?

olie er bedst.... raps olie, solsikke olie eller avocado olie

Anmeld

12. marts 2011

Mia&Allan

Turtles skriver:

Vores søn gad ikke rigtig spise mos. Men så fik jeg et råd, om at koge et fed hvidløg sammen med, og mose det sammen med kartoffler og grøntsager så der kom lidt smag i.
Og det hjalp. han spiste med velbehag..

Ved ikke om det kunne hjælpe??

Der skulle bare lidt sovs i, så spillede det bare maks

Anmeld

12. marts 2011

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du gør det med kartofler bliver det ofte til klister...

til kartofler ville jeg anbefale at mose dem med en gaffel eller røre med en håndmikser

Her til aften moste jeg dem bare med en gaffel og tilsat lidt sovs, så var tøsen solgt og guffede i sig... Utrolig som hun ligner hendes mor... Hihi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.