Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min pragtfulde lille datter er helt vild med det mos jeg kan købe på glas, men laver jeg det selv nægter hun at spise det
Hvad gør jeg for at lave det mos jeg selv laver, til samme púre agtige konsistens som købe mosen???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her blender vi det.
Sille-pigen skriver: Her blender vi det.
Har en stavblender, men synes ikke den er helt optimal
Ja bruger sådan en lille hakke maskine, som man også kan bruge til at hakke nødder osv i.
Sille-pigen skriver: Ja bruger sådan en lille hakke maskine, som man også kan bruge til at hakke nødder osv i.
Jeg må prøve Du tilsætter ikke noget specielt for at det bliver sådan helt púre agtigt....?
Mia&Tonny skriver: Min pragtfulde lille datter er helt vild med det mos jeg kan købe på glas, men laver jeg det selv nægter hun at spise det Hvad gør jeg for at lave det mos jeg selv laver, til samme púre agtige konsistens som købe mosen???
hvis du først koger grøntsagerne i smadder og så derefter i et cylinder bæger, og kører stavblenderen langsomt op og ned et sted, bliver det til puré. Det gør det i hvert fald her.. har ikke afprøvet den der lille hakke maskine.
I frugtmos tilsætter jeg vand til det bliver den konsistens jeg ønsker og hvad jeg har læst mig til så i grøntsagsmos skal mme eller modermælk i samt en tsk. smør
Tina&Martin skriver: hvis du først koger grøntsagerne i smadder og så derefter i et cylinder bæger, og kører stavblenderen langsomt op og ned et sted, bliver det til puré. Det gør det i hvert fald her.. har ikke afprøvet den der lille hakke maskine.
Det er også det jeg gør Men synes bare det blir sådan noget klistret noget, måske jeg ska bruge mere væske
Mia&Tonny skriver: Det er også det jeg gør Men synes bare det blir sådan noget klistret noget, måske jeg ska bruge mere væske
hehe... ja jeg putter jo mme i og så lidt flyende margerine
hvis du gør det med kartofler bliver det ofte til klister...
til kartofler ville jeg anbefale at mose dem med en gaffel eller røre med en håndmikser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128