SKAL man gå i stiletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg ville virkelig eeelske at kunne gå i høje hæle....men har efter mange forgæves forsøg...indset at jeg aldrig kommer til at lære det. så misunder meget dem der kan, for synes det kan se utrolig frækt ud, men kan desværre ikke selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Enayia

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Nej da det synes jeg bestemt ikke Synes Stiletter er noget opreklameret lort som ødelægger fødderne, men flotte er da der nogle som er.

Jeg går aldrig i stiletter, men kan heller ikke finde ud af det, ligner en hvad som har skidt i bukserne hvis jeg prøver, haha

Her gpr jeg mest i snørrestøvler/sko, kondisko og slippers

Anmeld

11. marts 2011

Manakauapo

Jeg elsker bare stiletter og høje støvler, og jeg går stortset ikke i andet. Og sådan har det været lige siden slutningen af 7. klasse.

Jeg har lidt den omvendte problemstilling end mange andre. Men jeg vrider nemmere om på min fødder, hvis jeg har flade sko på. Det er altså ret mærkeligt. Syntes bare det er så meget nemmere at gå i høje sko. Plus også at jeg har skæve fødder og det udligner sig altså også lidt, hvis jeg har et par høje sko på.

Men mindst en 6-7 cm til hverdag. Tror mine højeste støvler er på en 10 cm, hvor mine højeste stiletter er på 14 cm.

Jeg er bare ikke så god til flade sko. Jeg har dog kigget på flade støvler, men syntes de har en grim hæl på. Så det ender altid med at par med hæl på  Tror faktisk at jeg kun ejer 2 par flade sko - mine løbesko og mine sneakers.

Min kæreste syntes dog jeg skal skrue lidt ned for højden på dem. Nåå lille pus. Tænk at mænd ikke kan klare at deres kærester bare bliver et par centimeter højere end dem.. hæhæ

Anmeld

11. marts 2011

Isabella_mor

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

jeg gad godt hvis jeg kunne.. men jeg kan simpelthen ikke holde ud af have stiletter på.. jeg har ALDRIG fundet nogen som sidder godt på min fod og det er for ulideligt at gå dem til..

men jeg tager da stiletter på hvis vi skal et eller andet hvor man skal være ekstra fin, og så smider jeg et par balerinaer i tasken så je kan skifte når det bliver smertefuldt...

men jeg syntes helt klart at det fremhæver benene og gør numsen mere rund... på en eller anden måde.. man får en flot kropsholdning.. men det klær altså ikke dem der ikke kan gå i dem... bla mig... jeg ansrenger mig for at gå flot i dem.. men det kommer jeg sgu aldrig til.. er for ømtået..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.