SKAL man gå i stiletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.863 visninger
53 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Kloster

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Aves.

Kloster skriver:

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

VH Kloster

Jeg går sjældent i det...er mere til lange støvler men med høje hæle i bien...til daglig er det med kilehæl når de skal være høje... men jeg går vidst ret så blandet...lidt som er meget pædagogisk, noget med mange farver, noget som sidder stramt..osv osv...jeg er en humørpåklæder...og humøret har ikke været til høje små hæle i mange år til daglig.. kender heller ingen der går i sådanne...men mine veninder er også meget inde for samme område som jeg og angulus findes vidst ikke med stilethæl..

Anmeld

10. marts 2011

DLM

nix har stortset aldrig gjort det

kondisko eller de der flade ballarinasko om sommeren

har nogle støvler med hæl hvis jeg skal i byen, men det er også det

Anmeld

10. marts 2011

anmaj

Kloster skriver:

VH Kloster

Jeg synes personligt det er hammer frækt.. men går ikke selv i dem... jeg har nogle rigtigt dumme små fødder så jeg kan ikke få noget der sidder ordentligt.

Oveni det kan jeg heller ikke holde til at gå i dem (måske fordi jeg ikke har gjort det nok), så det er meget få højhælede jeg har.

Men jeg har flade sko på i byen for ellers kan jeg ikke holde til at stå, gå og danse særlig meget... til hverdag er det kondisko..

Anmeld

10. marts 2011

Clisolka

Kloster skriver:

VH Kloster

Jeg er ikke stilet-typen. Jeg har aldrig kunnet lide at rende rundt i stiletter  Jeg går til daglig i mine fila sko 

Anmeld

10. marts 2011

betski

Til dagligt svinger det lidt, men som oftes har jeg flade sko på, da jeg døjer meget meg min ryg. Men skal jeg til møde eller ligende, kan jeg godt finde på at tage støvler på med en hæl på. Når jeg skal i byen har jeg som oftes høje sko på, men nu er jeg heller ikke en af de højeste. Så har høje sko på af flere årsager; for at blive bare lidt højere, for at få en bedre bagdel og for at mine lægmuskler som er meget markante, bliver udlinet lidt. Så ja jeg tager nok høje sko på for at føle mig lidt mere kvindelig. Men hader mig selv for det dagen efter, hvor ryggen virkelig har det slemt.

Anmeld

10. marts 2011

Aves.

Og om det er frækt...til nogle, kikset til andre...jeg går heller ikke med smykker eller taske...og ikke makeup hver dag..ellers bare mascara...jeg går ind for naturlig skønhed..(bare skønheden ikke har for løs hud og hænger for langt nede...hæhæ...)

Anmeld

10. marts 2011

nattergalen

Her er jeg fortaler for flade behagelige sko.. Så den står på flade støvler, balerina når vejret tillader det, flade sandaler og kondisko.. 

Ved særlige lejligheder, el hvis manden og jeg skal ud og hygge så har jeg højhælet støvler og stiletter...

Og jeg vil sige man kan få et større udvalg af pænt fladt fodtøj nu, end for nogle år tilbage, så man kan sagtens se pæn ud, selvom det er fladt

Jeg fortrækker at passe på min ryg og ben, så nej du er ikke den eneste

Anmeld

10. marts 2011

MorTilGustav

Jeg har aldrig gået i sådan nogle.. De er pæne at have stående på en hylde og KIGGE på men vil aldrig putte dem på mine fødder. Det er ubehageligt og ikke sundt. Bor desuden et sted med brosten og grusstier så det er ikke optimalt underlag for den slags fodtøj  Vil helst føle mig godt tilpas når jeg er i byen og ved at en høj hæl vil begrænse mig hvis jeg får ondt i fødderne (hvilket jeg alt for ofte får). Skal altid gå langt til og fra busser så det kan ikke betale sig at tage støvler med hæl på. Det sker sjældent. Ellers tager jeg dem med i en pose  Helst bare helt flade sko/støvler, tak. Men stiletter? Aldrig.

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Jeg går aldrig i stiletter...

Er ret høj, så behøver ikke blive højere..

flade slippers, flade kondier, flade vinterstøvler.... Det virker

Det er sgu heller ikke nemt at spille fodbold med knægten i stiletter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.