SKAL man gå i stiletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Koen.

Tulle28 skriver:

He he sikke mange spørgsmål JA jeg går i stilletter, elsker dem. de giver følelsen af højde, længere ben og så fr man en bedre holdning (HVIS man vel at mærke kan finde ud af at gå i dem!)

Men jeg synes ikke man er mere sexet fordi man har stilletter på, ballerinaer er da mindst lige så fine, det handler jo om hvordan man sætter sit tøj sammen og jo egentlig mest hvordan man har det med sig selv. Skønhed kommer indefra

Det er lidt forskelligt hvad jeg har på. Det kommer an på hvad jeg skal, vejret og mit humør. Nogle dage har man bare lyst til at være lidt magelig og andre dage har man noget tøj på, der bare ser bedst ud hvis man også har sko på med lidt hæl. Skal jeg i byen eller ud at spise, så er det stilletterne der kommer på.

det var lige det jeg ville skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

tinasmor

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Ville jeg ønske jeg kunne. Min ryg kan ikke klare det, men mest af alt har jeg aldrig "lært" det. Og jeg har brede fødder, kan ikke være i dem. Jeg ligner noget der er løgn i høje hæle fordi jeg stavre rundt som en fuld.

Men hvor ville jeg ønske jeg kunne. Synes det ser så feminint ud. også bare et par høje hæle på støvler til et par cowboybukser eller lign.

Men nej, her har jeg altid og vil aldrig gå rundt i kondisko. Æv

Anmeld

10. marts 2011

oo

jeg går aldrig i stilletter!! det fucker jo ens fødder helt op i længden. og så er de hamrende træls. jeg har aldrig gået i sko med hæl overhovedet.

til daglig og til fest går jeg i mine kinasko eller mine lædersandaler. og så er der ingen brækkede ankler, men massere af danseben her

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

jeg er en lav lort, men Stiletter er ikke rigtig noget jeg kan finde ud af at gå i... ejer mange fordi jeg syntes stiletter er SÅ flotte.. men de er max blevet brugt én gang hver i meget få timer... skifter altid til flade sko istedet...

derimod er jeg en støvle pige... ELSKER støvler...!!!

til hverdag her i kulden går jeg i mine FANTASTISKE højskaftede Sorel støvler..  til fest... et par støvler eller et par stiletter (hvis jeg sidder ned HAHAHAHAAHA) sommeren gerne nogle ballerina

Anmeld

10. marts 2011

Silvermist

Om vinteren går jeg som regel i mine elskede fladbundede high knee støvler. Jeg kan dog sommetider godt finde på at hoppe i nogle af mine højhælede støvler. Andre dage går jeg bare rundt i almindelige sneakers.

Om sommeren er det sandaler, ballerinasko eller lign.

Når jeg skal i byen har jeg som regel stiletter på, hvis vejret er okay. Ellers højhælede støvler.

Anmeld

10. marts 2011

Frøken Sørensen

Jeg ELSKER alle mine stilletter!!!  Og jeg har maaaaange

Til dagligt er det meget forskelligt... Kommer an på hvad jeg skal... Men svinger mellem flade sko, støvler med og uden hæl.

Men bruger næsten kun mine stilletter når skal ud.!

Anmeld

10. marts 2011

Malene84

tazz skriver:

Har faktisk været ude og kælke med min datter i stilletter -dog i støvle udgave. Man står faktisk rimelig godt fast, hælen borer sig ret godt igennem frossen jord  Men jeg har fået mig et par flade vinterstøvler nu

hahaha... seriøst det må jeg prøve. Men helst ikke mere sne i år. Venter gerne med at afprøve det til næste år

Anmeld

10. marts 2011

Ka+Ma=Be

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Jeg eeeelsker stilletter!

Jeg går normalt ikke med dem i hverdagen - mest til fest, men om sommeren, hvis jeg kan komme afsted med det, så tager jeg dem også på i hverdagen!

Bliver lige nødt til at flashe to af mine yndlingspar

Anmeld

10. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg kan nu godt li nogle flotte og frække stiletter, men går ikke så tit i dem haha, bruger mere pengene på dem. Men til dagligt går jeg i enten støvler med hæl, eller flade støvler med pels i lige for tiden, os læækre ;D

Anmeld

10. marts 2011

B&J

jeg går ikke i stiletter og min kæreste er også lige glad med om jeg har nogle på eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.