SKAL man gå i stiletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Tkcuf

Jeg elsker stiletter og støvler både med almindelig hæl og kilehæl.. Og kan godt finde på at vimse rundt i stilletter og en kort kjole herhjemme når manden skal forkæles  Han synes og stiletter er mega frække. Og så giver det lige et pift til selvtilliden at føle sig høj og flot. Men til hverdag er det nu mest mine nike sko der bliver brugt, de er lidt mere praktiske når man skal på legepladsen osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Tennamor

Som 17-18 årig prøvede jeg at stavre rundt i min venindes stiletter og det var IKKE noget kønt syn .. 

Normalt går jeg i flade feminine sko (er ikke kondiskotypen) eller sko/støvler med 4-6 cm hæl. Når jeg skal i byen har jeg ALTID noget på med lidt hæl. Jeg synes det er mere feminint og min mand synes også det er meget mere sexet når jeg får lidt hæl på.

Her under graviditeten har jeg haft problemer med både bækkenet og lænden, så der er det mest de flade sutter der bliver brugt 

Anmeld

11. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Tulle28 skriver:

He he sikke mange spørgsmål JA jeg går i stilletter, elsker dem. de giver følelsen af højde, længere ben og så fr man en bedre holdning (HVIS man vel at mærke kan finde ud af at gå i dem!)

Men jeg synes ikke man er mere sexet fordi man har stilletter på, ballerinaer er da mindst lige så fine, det handler jo om hvordan man sætter sit tøj sammen og jo egentlig mest hvordan man har det med sig selv. Skønhed kommer indefra

Det er lidt forskelligt hvad jeg har på. Det kommer an på hvad jeg skal, vejret og mit humør. Nogle dage har man bare lyst til at være lidt magelig og andre dage har man noget tøj på, der bare ser bedst ud hvis man også har sko på med lidt hæl. Skal jeg i byen eller ud at spise, så er det stilletterne der kommer på.

Præcis og det samme her!! men jeg har det nu bedst i et par høje sko eller støvler med feminin hæl og ikk de store klodser...

Jeg synes det er flot og jeg får automatisk en flot holdning i kroppen med dem på og føler mig bedre tilpas med mere selvtillid... looooove it..

Men dejlige dage med flade konvolutter er også rart

Humøret bestemmer her

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg eeeeeeeeeeeeeelsker stiletter og støvler med høje hæle...

men jeg kan ikke gå i dem mere grundet min ryg... desværre...

Anmeld

11. marts 2011

Anette&Sophia

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Når jeg har stiletter på føler jeg mig højere, ( som jeg jo også bliver ) - men føler derimod også at mine ben synes tyndere og længere. har ofte kilehæls sko på, eller pumps der ikke er så høje, stilletterne må vente til finere brug

- nogen syntes stilletter er frækt og feminint. men vil nu mene at man sagtens kan være feminin i flade sko - og ang. det med at være fræk, så hørte jeg engang, at hvis man tænker frækt, bliver man fræk. har ikke lige prøvet at gå og tænke grissebasse tanker en hel dag, det plejer for det meste først at hjælpe inde i sengen el. lign.

Anmeld

11. marts 2011

lotte32

ingen stiletter her, jeg har højdeskræk 

ej, jeg er godt nok en bette lort, men jeg er bare til flade sko eller endnu bedre bare tæer jeg er slet slet ikke god til høje hæle, jeg har enkelte par "pæne sko" som jeg kravler op i når jeg skal i byen, men ender Altiiiiid med at smide dem efter kort tid og så render jeg rundt i bare tæer

jeg er ligeglad med hvad andre gør, men jeg syntes ikke man bliver mere fræk fordi man har stiletter på..

Lotte Ø.

Anmeld

11. marts 2011

Dansker i England

Jeg går altid i sko med hæl, men desiderede stillet hæle er sjældent. Jeg føler mig meget mere feminin i højhælede og har det bedre med mig selv, når jeg går i dem.

Anmeld

11. marts 2011

Dansker i England

Jeg går altid i sko med hæl, men desiderede stillet hæle er sjældent. Jeg føler mig meget mere feminin i højhælede og har det bedre med mig selv, når jeg går i dem.

Anmeld

11. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Nej det SKAL man ikke.

Jeg synes personligt at man skal gå i det man lyster, og jeg synes sagtens at man kan være pæn og feminin uden stilletter.

Til dagligt går jeg i Sorel vinterstøvler med snørre eller sneakers. Om foråret/sommeren er det ballerina eller sandaler.

Bruger kun stilletter når jeg skal i byen... Synes de er alt for anstrengende at have på til dagligt

Anmeld

11. marts 2011

Mka

Jeg er en lille lort, så jeg går i højehæle hver dag, om det er stilletter, støvler eller kilehæle, så er der altid et par cm under mine fødder. Ellers føler jeg mig som en smølf, imellem de meget høje mennesker.

Jeg elsker elsker stilletter, men ville ønske at jeg kunne føle mig tilpas i et par flotte flade støvler.

Kom sommer, så vi kan vise vores lækre stilletter frem igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.