Er den positiv?? Tøser - hjælp!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

WantingBaby2012

camillahej skriver:

Tror vi bruger de samme du kan se hvordan min ser ud når den er positiv, tror hvis du tager en ny test idag er den der knus camilla

Ja de ser ens ud :-) hmm.. Tog en da jeg kom hjem tidligere og der var stregen blevet svagere?? Kan det være fordi at mit urin var for tyndt? Eller fordi at jeg har haft ÆL og nu er det ved at falme? :-) igår tog jeg testen sent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

twiggi

under alle omstændigheder så er du sikker på at ramme ÆL hvis i har sex når testen ser ud som din gjorde, om ik andet så lever sæden i op til 5 dage

Anmeld

10. marts 2011

Muffinmus

næsten så godt som, den kunne sagtenbs blive positiv senere i dag eller i morgen:-)

Så håber du har husket at sexe de sidste 4 dages tid:-)

hov, rettelse, så lige dit svar til en

Hvis din test biver svagere fra nu af har den jo toppet, måske endda i nat, den kan jo toppe når den vil, ikke bare når det passer med det tidspunkt du vælger at teste:-)

Nogle skal jo dælme næsten teste 3 gange om dagen når den er lige ved at være der, før de fanger den helt positive test:-)

Anmeld

10. marts 2011

WantingBaby2012

NinaSophia skriver:

under alle omstændigheder så er du sikker på at ramme ÆL hvis i har sex når testen ser ud som din gjorde, om ik andet så lever sæden i op til 5 dage

Uuh jeg håber virkelig at den er der søde... :-)

Anmeld

10. marts 2011

WantingBaby2012

MariaE skriver:

næsten så godt som, den kunne sagtenbs blive positiv senere i dag eller i morgen:-)

Så håber du har husket at sexe de sidste 4 dages tid:-)

hov, rettelse, så lige dit svar til en

Hvis din test biver svagere fra nu af har den jo toppet, måske endda i nat, den kan jo toppe når den vil, ikke bare når det passer med det tidspunkt du vælger at teste:-)

Nogle skal jo dælme næsten teste 3 gange om dagen når den er lige ved at være der, før de fanger den helt positive test:-)

Øv er der så en dårlig chance for at ægget vil blive befrugtet, hvis ikke man har sexet i dagene op til? Vi hyggede igår efter jeg tog testen... :-) øj hvor kunne det altså være vildt at stå med en positiv graviditetstest om en 3 ugers tid!!! :-) hvis man da kan være så heldig at få noget ud af testene allerede der?? :-)

Anmeld

10. marts 2011

Muffinmus

hmm, jamen det kan i godt have nået:-)

Men i får da klart de bedste chancer ved netop at sexe FØR den bliver positiv i stedet for næsten efter:-)

I øvrigt kan mere en 90 procent teste ca 14 dage efter ÆL hvis ens cyklus er normal.

Anmeld

10. marts 2011

camillahej

WantingBaby2011 skriver:

Ja de ser ens ud :-) hmm.. Tog en da jeg kom hjem tidligere og der var stregen blevet svagere?? Kan det være fordi at mit urin var for tyndt? Eller fordi at jeg har haft ÆL og nu er det ved at falme? :-) igår tog jeg testen sent!

Så vil jeg klart mene din ægløsning ikke er der mere for uanset om jeg tager morgen middag eller aften er min lige positiv har den været i 3 dage nu.. Men det er meget forskelligt tror jeg nok?

Måske du bare skulle vente på en spir der gemmer sig i dit æg! på dine vegne!

Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.