Er den positiv?? Tøser - hjælp!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

WantingBaby2012

Har taget en ÆL test her for 5 min siden...

Ser den positiv ud? 

På forhånd tak for jeres svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

WantingBaby2011 skriver:

Ser den positiv ud? 

Det ville jeg mene den er De skal være ca lige tydelige ikk? Og det synes jeg stort set de er

Held og lykke

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Nææææsten! Måske i morgen, men er lidt i tvivl. De skal jo være LIGE positive, eller teststregen mere positiv, og den ser ud til at være lige en anelse mindre tydelig end kontrolstregen  Men lige ved vil jeg sige!

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Katte87 skriver:

Det ville jeg mene den er De skal være ca lige tydelige ikk? Og det synes jeg stort set de er

Held og lykke

Jo de er ihvertfald liiiige ved  Men vidste ikke om det var nok 

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Secrets skriver:

Nææææsten! Måske i morgen, men er lidt i tvivl. De skal jo være LIGE positive, eller teststregen mere positiv, og den ser ud til at være lige en anelse mindre tydelig end kontrolstregen  Men lige ved vil jeg sige!

Ja jeg gir dig ret, det er liiige ved... Men tænkte på, fik først mine test idag, så har ikke kunne teste igår... Men efter ÆL bliver de så ikke også mindre tydelige og til sidst forsvinder?  Så måske har jeg haft ÆL??? 

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

WantingBaby2011 skriver:

Ser den positiv ud? 

Meget tæt på,men ikke helt. Måske i morgen

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Kongmulle skriver:

Meget tæt på,men ikke helt. Måske i morgen

Okay, jeg krydser for at de er lige tydelige imorgen!  Hvis altså ikke at det er fordi at ÆL har været der og stregen bare er begyndt at falme igen? Eller hvordan fungere det når ÆL har været der?

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

WantingBaby2011 skriver:

Ja jeg gir dig ret, det er liiige ved... Men tænkte på, fik først mine test idag, så har ikke kunne teste igår... Men efter ÆL bliver de så ikke også mindre tydelige og til sidst forsvinder?  Så måske har jeg haft ÆL??? 

Uha, det ved jeg faktisk ikke! Men synes da bare i skal gå til den under alle omstændigheder

Anmeld

9. marts 2011

Mauser.

sådan så min ud, i skal bare sexe nu og de efterfølgende 3 dage så var der bid her hos os 

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

WantingBaby2011 skriver:

Okay, jeg krydser for at de er lige tydelige imorgen!  Hvis altså ikke at det er fordi at ÆL har været der og stregen bare er begyndt at falme igen? Eller hvordan fungere det når ÆL har været der?

Altså dengang jeg brugte sådanne teste, der faldt den HURTIGT! Der var ingen langsom nedtrapning ved mig.

Men det er også meeeeeeeeeeeget lang tid siden nu Og kroppe er vel ikke ens. Men jeg tror du har æl i morgen/overmorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.