Er den positiv?? Tøser - hjælp!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

WantingBaby2012

Secrets skriver:

Uha, det ved jeg faktisk ikke! Men synes da bare i skal gå til den under alle omstændigheder

Hehe, det er skam også planen 

Meeen, tager også lige en imorgen for en sikkerheds skyld... Så burde de være lige tydelige, eller også har ÆL været der.. måske? hmm.. Det er sku ikke til at blive klog på hehe 

Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

sweet

WantingBaby2011 skriver:

Har taget en ÆL test her for 5 min siden...

Ser den positiv ud? 

På forhånd tak for jeres svar 

næsten tror jeg den er ihvertfald ikke langt der fra... måske i morgen...

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

WantingBaby2011 skriver:

Hehe, det er skam også planen 

Meeen, tager også lige en imorgen for en sikkerheds skyld... Så burde de være lige tydelige, eller også har ÆL været der.. måske? hmm.. Det er sku ikke til at blive klog på hehe 

Tak for svar 

Det var så lidt! Men ja, det er lidt forvirrende! Jeg har faktisk aldrig brugt dem, men jeg læste en del om dem da vi planlagte, fordi jeg tænkte jeg ville bruge dem, hvis jeg fik svært ved at blive gravid. Men fik ikke brug for dem Det er også derfor jeg ikke lige ved, om de bliver mindre tydelige bagefter

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

WantingBaby2011 skriver:

Jo de er ihvertfald liiiige ved  Men vidste ikke om det var nok 

Jah er heller ik helt sikker Var det min test havde jeg nok bare tænkt at den var positiv hehe.

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Mulleunge skriver:

sådan så min ud, i skal bare sexe nu og de efterfølgende 3 dage så var der bid her hos os 

Uuh spændende!  

Har også haft ret ømme bryster de sidste 2 dage, så havde en mistanke om at den var ved at være der.. 

Tillykke med spiren 

Anmeld

9. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Det var så lidt! Men ja, det er lidt forvirrende! Jeg har faktisk aldrig brugt dem, men jeg læste en del om dem da vi planlagte, fordi jeg tænkte jeg ville bruge dem, hvis jeg fik svært ved at blive gravid. Men fik ikke brug for dem Det er også derfor jeg ikke lige ved, om de bliver mindre tydelige bagefter

har taget mange af dem og de bliver mindre svagere igen når ægløsning har været der

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Secrets skriver:

Jeg havde ellers heller ikke tænkt mig at bruge dem, fordi jeg tænkte at der heller ikke skulle gå for meget "kontrol" i det.. Men det kunne bare være så dejligt, hvis det kunne lykkes i denne måned, og efter at have læst på nettet omkring udflåd og ømme bryster, så tænkte jeg at jeg nok nærmede mig ÆL siden alle symptomerne var der... Så MÅTTE altså lige prøve dem 

Anmeld

9. marts 2011

Mauser.

WantingBaby2011 skriver:

Uuh spændende!  

Har også haft ret ømme bryster de sidste 2 dage, så havde en mistanke om at den var ved at være der.. 

Tillykke med spiren 

Yes den er god nok så  i skal i gang, og så de næste tre dage, husk at blive lidt i sengen efter .. den virkede her ihvertfald. 

Held og lykke 

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

sweet skriver:

har taget mange af dem og de bliver mindre svagere igen når ægløsning har været der

Super! Så har man da det at forholde sig til 

Tak for hjælpen! 

Anmeld

9. marts 2011

WantingBaby2012

Mulleunge skriver:

Yes den er god nok så  i skal i gang, og så de næste tre dage, husk at blive lidt i sengen efter .. den virkede her ihvertfald. 

Held og lykke 

I know.. Vi bruger også numsen-under-pude-metoden bagefter  

Tak for svar alle sammen! Nu vil jeg putte med manden 

Go' aften! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.