Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WantingBaby2011 skriver: Super! Så har man da det at forholde sig til Tak for hjælpen!
Super! Så har man da det at forholde sig til
Tak for hjælpen!
var så lidt tror snart jeg kan tage de ægløsningstest i søvne hehe.... men kan dog ikke få noget ordenlig udslag på strips test kun på stavene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WantingBaby2011 skriver: I know.. Vi bruger også numsen-under-pude-metoden bagefter Tak for svar alle sammen! Nu vil jeg putte med manden Go' aften!
I know.. Vi bruger også numsen-under-pude-metoden bagefter
Tak for svar alle sammen! Nu vil jeg putte med manden
Go' aften!
Det gjorde jeg nu ikke, men har hørt at det skulle virke ?? ..
streg nr 2, kommer ikke før der måles HCG i urinen, så ja, den er positiv '
mine to første teste var svagere end den der, og de var gode nok
anetteb skriver: streg nr 2, kommer ikke før der måles HCG i urinen, så ja, den er positiv ' mine to første teste var svagere end den der, og de var gode nok
Det er ikke en graviditetstest men en ægløsningstest (der måler LH hormon)
Mutti2B skriver: Det er ikke en graviditetstest men en ægløsningstest (der måler LH hormon)
nå få f***** :p haha. jeg burde gå i seng.
jeg så bare det er; "er den positiv?" og så et billede.
blondi
anetteb skriver: nå få f***** :p haha. jeg burde gå i seng. jeg så bare det er; "er den positiv?" og så et billede. blondi
Ha ha, ja, jeg burde vist også logge af. Øjnene føles som grusgrave
Mutti2B skriver: Ha ha, ja, jeg burde vist også logge af. Øjnene føles som grusgrave
kender det godt. men kanal 4 er meget spændende. ( når jeg husker at følge med )
anetteb skriver: kender det godt. men kanal 4 er meget spændende. ( når jeg husker at følge med )
Det "ser" jeg også
Mutti2B skriver: Det "ser" jeg også
hahaha. hun er nu meget sød. men puha hvor må det være hårdt at have sådan en lille str som kan forlade en når som helst.
Tror vi bruger de samme du kan se hvordan min ser ud når den er positiv, tror hvis du tager en ny test idag er den der knus camilla
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128