Hvad hedder jeres? - og havde i bestemt jer inden jeres barn kom til verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2009

Mutti2

Min skønne prinsesse hedder Milla-Victoria Vad Jensen (MED bindestreg).

Hun er den eneste i landet der hedder det. Jeg havde navnet klar få uger før hun blev født. Men var ikke sikker, da jeg ikke synes jeg kunne være sikker, før jeg havde set hende

Men der var så tilgengæld slet ingen tvivl

Efternavnet er helt og aldeles mit eget, da jeg desværre ikke bare må tage farens efternavn da han ikke ønsker kontakt

Knus Pernille & Milla-Victoria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

W&M <3

Min dreng skal dødes William Emil Holm Wæhling her d.25 Januar.

William har jeg bare altid været vild med også synes jeg emil var sødt også skulle have have begge mine navne.

Kæresten og mig vil gerne have et barn mere om 4år hvis vi får en pige skal hun hedde Naya Birgit Kjær Wæhling.

Naya synes vi er pænt, Birgit efter min kærestes afdøde mor, Kjær som er min kærestes mellemnavn og mit efternavn Wæhling.

Anmeld

17. januar 2009

Smølfen

MIne to drenge hedder Mads Walther Jensen g Bo Walther Jensen. Næste skud på stammen ankommer snart, og han skal hedde Jakob Walther Jensen.
Havde vi fået en pige skulle hun enten have heddet Anne Lea Lindblad Jensen eller Anne Lærke Lindblad Jensen.

Mads var forudbestemt inden fødslen, og det samme gælder for Jakob der er på vej. Til gengæld kom Bo efter fødslen pga en joke. Min Mand sad og arbejdede for B&O da jeg fik veer, og så mente min mand at han da ikke kunne hedde andet! Og det blev det!!
Vi havde ellers talt om Christian, Daniel og Casper.

Anmeld

22. januar 2009

Maibs

Min søn hedder Alfred Herringsted Lohse.

Bønnen som har forventet ankomst d. 15/5 ville ved MD skanningen ikke afsløre kønnet men vi har da et par navne på tapetet.

Er det en dreng er der 95% sikkert han kommer til at hedde Gustav.

Er det en pige stå valget mellem: Rebekka, Milla, Olivia, Emilia, Josepine og Viktoria.

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Hvis det blive en pige ved vi hvad hun skal hedde... men men hvis det bliver en dreng så bliver det nok svært a vi slet ikke kan blive enige...

Så vi håber på det blive en dreng, osse fordi der er et navn som jeg har brug for at få med og det er et pige navn og ville være helt forkert til en dreng...

Anmeld

22. januar 2009

Guldet

Min lille pige.. Hedder Laura.. og det har jeg altid sagt da jeg var lille, at hvis jeg fik en pige så skulle hun hedde Laura :0)

Anmeld

22. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Min den stor hedder Benajmin Rasmussen. Benjamin er efter en meget god ven vi den gang have. Efternavne er efter hans far...
Min datter hedder Victoria Kirsten Hulstrøm...Sagde til benjamin da jeg var gravid af mor har en baby i maven han sagde nej mor ikke en baby en lille søster og hun hedder Victoria så derfor fik hun sit navn. Kirsten er efter hendes dejlig farmor som hun hedder + hun var med til hjemmefødselen + farmand og Hulstrøm er fars efternavn ja og farmor...

Anmeld

28. januar 2009

DK

Min datter hedder Kirstine!
Det hedder hun pga. følgende:
Min mor er døbt Anne Kirstine Vilhelmsen, men alle kaldte hende Stine. Så blev hun gift med en hr. Petersen, og når hun var på apoteket og lign, blev hun kaldt op som Fru Anne Petersen, og det kunne hun slet ikke finde ud af, da hun jo var Stine Vilhelmsen!!!

De blev skilt på et tidspunkt, og min mor tog Vilhelmsen tilbage, og ændrede fornavn til Stine. Hun tog ikke nyt efternavn da hun blev gift med min far for 26 år siden, så hun er stadig Stine Vilhelmsen. Men i hendes ung-pige bøger står jo navnet Anne Kirstine i, og jeg har altid synes det var lidt spændende med min mors "hemmelige" navn. Derfor Skulle Kirstine hedde min mors hemmelige navn! Ikke Anne Kirstine, da jeg ikke er så vild med lige den konstalation, og var også bange for det blev for langt, og hun ville blive "kun" en Anne.
Nå, men min mor og min datter har et helt specielt forhold, og er SUPER tætte! Måske fordi de "hedder det samme"???

Uhh det blev lidt langt... Hvis jeg får engang får en søn skal han hedde Richard! (jeg vil gerne have en Richard Severin, men kæresten ligger her helt veto) Og hvis det bliver en pige har vi talt om Ida, men jeg er blevet ret vild med Cornelia her på det sidste. Ida Cornelia måske? Ahh Cornelia er vist nok i sig selv... ???

Anmeld

28. januar 2009

Janni Pedersen

vi vidste halvvejs i graviditeten at vi skulle have en dreng. Min svigermor foreslog at vi lavede små sedler med navne på, for så kunne vi gå lidt og kigge på dem, det gjorde vi så og de blev lagt i en række på bordet.

Vi havde navne som Tobias, Jeppe, William, Noah, Sebastian, Lasse oppe at vende, men det endte med en Jeppe

Jeppe kom til verden 7.maj 2008

Anmeld

28. januar 2009

Janni Pedersen

Eva skriver:

Den første var jeg nok halvvejs henne da jeg så et program med Jeppe Søe og så var navnet der...JEPPE.
Med nummer to var jeg 8-10 uger henne da jeg kom på navnet og min mand syntes det var super godt. BERTRAM, blev det.
Den sidste var det sværeste...han var 4½ md. gammel før vi var sikre, så det blev en lille KONRAD.
Når jeg engang får flere børn så skal en pige hedde YRSA og en dreng HUBERT, INGOLF, ARTHUR eller OSVALD.

Knus..

hej med dig

HVor er det sjovt med endnu en Jeppe

Vores Jeppe er født 7.maj 2008

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.