Min datter hedder Kirstine!
Det hedder hun pga. følgende:
Min mor er døbt Anne Kirstine Vilhelmsen, men alle kaldte hende Stine. Så blev hun gift med en hr. Petersen, og når hun var på apoteket og lign, blev hun kaldt op som Fru Anne Petersen, og det kunne hun slet ikke finde ud af, da hun jo var Stine Vilhelmsen!!!
De blev skilt på et tidspunkt, og min mor tog Vilhelmsen tilbage, og ændrede fornavn til Stine. Hun tog ikke nyt efternavn da hun blev gift med min far for 26 år siden, så hun er stadig Stine Vilhelmsen. Men i hendes ung-pige bøger står jo navnet Anne Kirstine i, og jeg har altid synes det var lidt spændende med min mors "hemmelige" navn. Derfor Skulle Kirstine hedde min mors hemmelige navn! Ikke Anne Kirstine, da jeg ikke er så vild med lige den konstalation, og var også bange for det blev for langt, og hun ville blive "kun" en Anne.
Nå, men min mor og min datter har et helt specielt forhold, og er SUPER tætte! Måske fordi de "hedder det samme"???
Uhh det blev lidt langt... Hvis jeg får engang får en søn skal han hedde Richard! (jeg vil gerne have en Richard Severin, men kæresten ligger her helt veto) Og hvis det bliver en pige har vi talt om Ida, men jeg er blevet ret vild med Cornelia her på det sidste. Ida Cornelia måske? Ahh Cornelia er vist nok i sig selv... ???
Anmeld