Hvor længe fra lægebesøg til brev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

kamtok

Secrets skriver:

Er bare nysgerrig over at se et "gennemsnit". Hvor længe gik der fra jeres lægebesøg til i fik brev om nakkefoldsscanningen? Var til læge i fredags, hvor hun sagde hun ville sende mine papirer + blodprøver ind, så jeg venter (u)tålmodigt og spændt på at se, hvornår det bliver. Hvor længe gik der for jer?

Nævn gerne hvilket sygehus i skulle scannes på

Jeg ringede selv og bestilte tiden på Hvidovre.. Fik breve fra dem efterfølgende.. Det var der ikke noget problem i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

Ej for helvede da! Skyndte mig til postkassen i morges og VUPTI! Brev fra Århus Universitetshospital.. Tænkte det måtte være brevET og flåede det op nede ved postkassen. Så var det bare tilbud om deltagelse i forskningsundersøgelse. For helvede da Men det betyder da i det mindste at Skejby har modtaget mine papirer, for der stod at det kun var gravide, der var tilknyttet skejby der blev tilbudt at deltage

Anmeld

9. marts 2011

Tina&Laura

Jeg tror der gik 14 dage cirka.

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

JUBII! Har fået mit brev 2 uger præcis fra i dag af

Anmeld

10. marts 2011

RiUL

Secrets skriver:

Er bare nysgerrig over at se et "gennemsnit". Hvor længe gik der fra jeres lægebesøg til i fik brev om nakkefoldsscanningen? Var til læge i fredags, hvor hun sagde hun ville sende mine papirer + blodprøver ind, så jeg venter (u)tålmodigt og spændt på at se, hvornår det bliver. Hvor længe gik der for jer?

Nævn gerne hvilket sygehus i skulle scannes på

Jeg var hos sygeplejersken, i mit lægehus, og fik lavet vandrejournal - og så skulle jeg selv gå ind på hvidovre hospitals hjemmeside, og bestille tid til blodprøve og NF

Og ja, jeg blev scannet på Hvidovre Hospital

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.