Hvor længe fra lægebesøg til brev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

ja det gør det... men kan snart ikke finde ud af hvor de vil have mig tilknyttet for har hørt at silkeborg sygehus fødeafd. lukker vist starten af okt. og jeg skal have sidst i okt  så skal lige have hørt det for jeg skal jo være tilknyttet en overlæge på fødegangen pga min sygdom..

Det kan da også kun give stress og forvirring ikke med sikkerhed at vide, hvor du ender, og hvem du skal have kontakt med! Det kan jeg godt forstå er træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Jeg har det præcis ligesom dig, jeg glæder mig bare SÅÅÅ sindsygt meget, jeg tæller nærmest dagene altså og det bliver bare så utroligt dejligt at se den lille igen og se om den har det godt..

Jeg er sådan set heller ikke bange, jeg tror på den lille stadig er der, jeg vi og hørte nemlig også hjertet slå for knap en måned siden og jeg er allerede nu længere i min graviditet end jeg var sidst hvor jeg desværre mistede 10+3..

Men iih hvor jeg glæder mig og jeg kan godt forstå du sidder og er utålmodig efter at få dit brev og få at vide hvornår du skal afsted..

Så har du da helt sikkert ikke noget at være bange for! Men man er da altid lidt nervøs, fordi så mange har oplevet at miste, desværre som dig Men jeg trøster mig med, at ingen i min familie har haft hverken spontante aborter eller missed abortion. Ikke at det er genetisk, men alligevel.. Pyha, ej nu bliver jeg helt nervøs igen 

Anmeld

8. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Det kan da også kun give stress og forvirring ikke med sikkerhed at vide, hvor du ender, og hvem du skal have kontakt med! Det kan jeg godt forstå er træls

ja men skal der op til samtale med en overlæge når jeg skal til NF og så håber jeg at de kan sige lidt mere der så har jeg har lidt at gå ud fra... det er vist midt eller sidst i april jeg skal det...

Anmeld

8. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Så har du da helt sikkert ikke noget at være bange for! Men man er da altid lidt nervøs, fordi så mange har oplevet at miste, desværre som dig Men jeg trøster mig med, at ingen i min familie har haft hverken spontante aborter eller missed abortion. Ikke at det er genetisk, men alligevel.. Pyha, ej nu bliver jeg helt nervøs igen 

Nej nemlig og jeg har også bare valgt at nyde min graviditet og prøve at glemme min tidligere oplevelse, for bare fordi det et sket én gang så betyder det jo ikke det vil ske igen..

Du skal ikke være nervøs, du skal bare nyde det og så tænke positivt og så skal du se, om ikke så længe så ser du din lille aktive spunk på skærmen igen..

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

ja men skal der op til samtale med en overlæge når jeg skal til NF og så håber jeg at de kan sige lidt mere der så har jeg har lidt at gå ud fra... det er vist midt eller sidst i april jeg skal det...

Så er det også bare med at spørge løs for at få større sikkerhed og vished!

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Nej nemlig og jeg har også bare valgt at nyde min graviditet og prøve at glemme min tidligere oplevelse, for bare fordi det et sket én gang så betyder det jo ikke det vil ske igen..

Du skal ikke være nervøs, du skal bare nyde det og så tænke positivt og så skal du se, om ikke så længe så ser du din lille aktive spunk på skærmen igen..

Du har jo ret! Altså de fleste graviditeter ender jo godt, der er bare flere der fortæller om de dårlige, fordi man har behov for at tale om det ift. en almindelig graviditet, som min mor siger. Og det er jo rigtig nok !

Anmeld

8. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Så er det også bare med at spørge løs for at få større sikkerhed og vished!

ja det kan jeg kun give dig ret i  men først igår til scanning og en masse info om hvad der så skulle ske og hvor mange jeg skulle tilknyttes til.. og så i dag til samtale med den anden overlæge for at høre hvor slem det i tarmen var og hvad de vil gøre ved det under graviditeten med hensyn til medicin og udtrapning af medicin gør bare en helt ør i knolden.... alle de info på engang er svært at sluge syntes jeg...

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

ja det kan jeg kun give dig ret i  men først igår til scanning og en masse info om hvad der så skulle ske og hvor mange jeg skulle tilknyttes til.. og så i dag til samtale med den anden overlæge for at høre hvor slem det i tarmen var og hvad de vil gøre ved det under graviditeten med hensyn til medicin og udtrapning af medicin gør bare en helt ør i knolden.... alle de info på engang er svært at sluge syntes jeg...

Det kan jeg godt forestille sig! Det ville jo være rarest bare at kunne slå hovedet fra og lade alt forløbe "normalt". Men i det mindste sørger de jo for, at den lille har de mest optimale forhold hos dig, og jeg er sikker på det alt besværet værd den dag du møder ham/hende!

Anmeld

8. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Du har jo ret! Altså de fleste graviditeter ender jo godt, der er bare flere der fortæller om de dårlige, fordi man har behov for at tale om det ift. en almindelig graviditet, som min mor siger. Og det er jo rigtig nok !

Det tror jeg også er en meget rigtig observation.. Og som de kloge også siger, så skal der 10 gode oplevelser til for at "opveje" en dårlig..

De dårlige og negative ting hænger bare bedre fast hos os, det er skrækscenarierne vi hæfter os ved og derfor skal der bare rigtig mange at de gode fortællinger til for at opveje det..

Derfor tror jeg vi bekymrer os noget mere end vi faktisk har grund til, det kan man måske godt lige have i baghovedet når man er ved at blive lidt for nervøs og utryg og glemmer at nyde sin graviditet..

Anmeld

8. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Det kan jeg godt forestille sig! Det ville jo være rarest bare at kunne slå hovedet fra og lade alt forløbe "normalt". Men i det mindste sørger de jo for, at den lille har de mest optimale forhold hos dig, og jeg er sikker på det alt besværet værd den dag du møder ham/hende!

ja det er bestemt det hele værd det er jo det vi har kæmpet for så længe  bare det at få afvide igår at der var et lille hjerte der slog og den så ud til at have det helt fint, det var jo bare lykken at nå så langt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.