Hvor længe fra lægebesøg til brev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.259 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Frøken J.

Er bare nysgerrig over at se et "gennemsnit". Hvor længe gik der fra jeres lægebesøg til i fik brev om nakkefoldsscanningen? Var til læge i fredags, hvor hun sagde hun ville sende mine papirer + blodprøver ind, så jeg venter (u)tålmodigt og spændt på at se, hvornår det bliver. Hvor længe gik der for jer?

Nævn gerne hvilket sygehus i skulle scannes på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Åh jeg mener at jeg fik brev d. 26. august og lægebesøget lå sådan midt i august... Det er lidt svært at huske, fordi mit allerførste lægebesøg var sidst i juli. Så var jeg af sted til læge 2 gange mere inden brevet kom, for at få akupunktur... 

Men da jeg modtog brevet var der ca. 3 uger til NF På Kolding sygehus!

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Er bare nysgerrig over at se et "gennemsnit". Hvor længe gik der fra jeres lægebesøg til i fik brev om nakkefoldsscanningen? Var til læge i fredags, hvor hun sagde hun ville sende mine papirer + blodprøver ind, så jeg venter (u)tålmodigt og spændt på at se, hvornår det bliver. Hvor længe gik der for jer?

Der gik faktisk en uge til jeg fik brevet fra sygehuset... 

Jeg var til NF i dag - På Silkeborg Sygehus... 

Anmeld

8. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Iih det er spændende at se hvornår du får tid til NF..

Altså jeg ved det er meget forskelligt fra region til region hvordan og hvorledes det foregår..

Jeg skal føde og til scanning osv. på Herlev Hospital og her skal man selv bestille tid over nettet eller pr. telefon, derefter får man så tilsendt en bekræftelse om tidspunkt og lidt info om scanningen og et kort så man kan finde vej..

Jeg skal til NF på mandag d. 14/3, hvor jeg vil være 12+0

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Jeg fik taget blodprøvet d. 15/2.. og der efter fik jeg tilsendt et brev fra sygehuset om en gruppe-samtale ang NF scanning mm.

Men jeg skal så til NF næste uge først.. og da er jeg i 13 uge.
 ( TRO mig.. jeg har bare ventet og ventet.. og er ret utålmodig.. hehe ).

.. Jeg skal scannes på Odense Sygehus..

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

AnneBJ skriver:

Åh jeg mener at jeg fik brev d. 26. august og lægebesøget lå sådan midt i august... Det er lidt svært at huske, fordi mit allerførste lægebesøg var sidst i juli. Så var jeg af sted til læge 2 gange mere inden brevet kom, for at få akupunktur... 

Men da jeg modtog brevet var der ca. 3 uger til NF På Kolding sygehus!

Jeg ved i hvert fald også, at jeg får det indenfor 3 uger og skal scannes indenfor 3 uger. Hehe. For om 3 uger er jeg 13+4 i følge lægen (ikke helt så meget i følge mig selv).. Men det kunne bare være rart at vide, om jeg skal scannes om 2 eller 3 uger, for jeg glæder mig abre så meget!

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

Bshizzle skriver:

Jeg fik taget blodprøvet d. 15/2.. og der efter fik jeg tilsendt et brev fra sygehuset om en gruppe-samtale ang NF scanning mm.

Men jeg skal så til NF næste uge først.. og da er jeg i 13 uge.
 ( TRO mig.. jeg har bare ventet og ventet.. og er ret utålmodig.. hehe ).

.. Jeg skal scannes på Odense Sygehus..

Men hvor længe gik der så fra lægebesøget til brevet kom?

Årh du må glæde dig!!

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Der gik faktisk en uge til jeg fik brevet fra sygehuset... 

Jeg var til NF i dag - På Silkeborg Sygehus... 

Uha ja, jeg læste godt din beretning! Træls du er så skidt tilpas, men det gik da godt 

Mon ikke jeg kan håbe på, at det kommer i løbet af ugen så..!

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Secrets skriver:

Jeg ved i hvert fald også, at jeg får det indenfor 3 uger og skal scannes indenfor 3 uger. Hehe. For om 3 uger er jeg 13+4 i følge lægen (ikke helt så meget i følge mig selv).. Men det kunne bare være rart at vide, om jeg skal scannes om 2 eller 3 uger, for jeg glæder mig abre så meget!

Når du er så langt, vil jeg da næsten tro du modtager noget sidst i denne uge, først i næste... Du kan jo ske at blive rykket lidt til selve scanningen!

Kan godt forstå du er utålmodig og spændt!

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Secrets skriver:

Jeg blev ringet op af Holbæk en tirsdag - om jeg kunne komme om fredagen  De havde et afbud. Jeg var til scanning ca 3 uger efter jeg havde været til lægen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.