Er det for tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2008

Diana...

Anonym skriver:

Jeg synes ikke jeg behøver ud og opleve en hel masse. Keg har det jeg altid har ønsket mig, em kæreste en gårdmed forskellige dyr. Det har jeg altid ville have, og min uddanelse vil jeg alligevel først starte på når jeg er 25 år. Så jeg har højst sandsynligvis nok fast arbejde indtil. Og min kæreste er uddannet. Så han bliver nok ikke sån arbejdsløs.. Men der er en på mit arbejde der er blevet gravid, hun skal fød sommer næste år og hun er 2 måneder ældre end mig, og det er jo ingenting, og vi har snakket rigtig meget om børn. Men så fik jeg afvide af en anden jeg arbejder med at hende der r gravid ikke synes jeg er moden nok oberhovedet, og et gav hun ikke udtryk for da vi snakkede sammen, så det gjorde mig da lidt underlig når jeg selv føler mig klar og min kæreste os er klar, og han vil gerne have sit første barn inden han er fyldt 25 år og det er alligevel kun om 2 et halvt år og gravid i 9 måneder og hvis det ikke lykkes første gang. Så der er jo ikke så lang tid til, det er bare lidt irriterende at få det afvide. Hun sagde os at jeg skulle være ligeglad med hvad andre siger... Men jeg føler mig nu meget klar...

Kun dig selv kan bedømme om du moden nok og klar og hvis i begger gerne vil nu og er klar jamen så det jo lige meget med hvad alle andre siger det skal man ikke gå op i i skal selv dømme hvad i har lyst til og synes er det rigtige...

Held og lykke med det.

Diana

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. december 2008

MKGAARD

Hvornår er for tidligt og hvornår er for sent...

Kan kun du og din kæreste vurdere...

Jeg blev gravid første gang da jeg var 20 år fødte som 21 årig.
Blev så gravid som 21 årig og fødte som 22 årig...

Det var det rigtige her...

Tro på jeres ønske og lyst og ikke bare på det sjove ved en baby, for som du ved er der mere i det....

Anmeld

8. december 2008

JonTri

Hej...
Du skal gøre det du føler er rigtigt... man kan aldrig vide om man er klar før man står med barnet - og så er man vokset med opgaven. Det er en stor mundfuld og det er skide hårdt nogle gange, men man skal gøre op med sig selv om man er klar til at tilsidesætte sig selv fuldstændigt for en tid. Jeg er 25 og var SÅ klar, men da Jonathan kom var det svært at acceptere at jeg ikke kunne gøre som jeg ville... naivt.
Så hvis kæresten er klar så må I hellere komme i gang. Hørte i nyhederne forleden at der er flere og flere mellem 20-24 der brygger børn - det er jo også der kroppen rent fysiologisk er i topform til at bære et barn.

Pøj pøj med det... Rikke.

Anmeld

8. december 2008

Nadi

Jeg synes I virker meget klar, så jeg synes bare I skal kaste jer ud i projekt baby

Som jeg har skrevet før så var jeg selv 21 da jeg fik min søn, min mand og jeg har besluttet os for hvornår vi vil igang med baby nr 2, og hvis alt går som planlagt så får jeg bran nr 2 samme år jeg fylder 25. Det kan være det er alt for tidligt for andre og nogle kan mene man slet ikke er moden i den alder, men det kan de jo ikke vide noget om.

Hende du arbejder med kan synes du virker umoden fordi hun under hendes graviditet har opdaget nogle ting som man umuligt kan vide når man ikke har prøvet det, med mindre man læser stolpe op og stolpe ned om graviditet. Men hva sjov er der i det

Som jeg startede med at sige så synes jeg bare I skal kaste jer ud i det og se hvad der sker. Det er det skønneste i hele verden

-Nadia

Anmeld

8. december 2008

Anonym trådstarter

Tak for alle de dejlige svar.. Det er rart at man kan skrive med nogen herinde, når man åbenbart ikke kan snakke med nogen og jeg ved da gdt det bliver hårdt det kan man jo regne ud, men hvis andre kan klarer det kan jeg da os

Anmeld

26. december 2008

...

agnieszka skriver:

hvorfor er det så vigtigt om han har fast arb man bliver ikke bedre far af den grund..

Nej man er ikke en bedre far.

Men for MIG er det vigtigt at man selv kan forsørge sig selv, og de børn man nu vælger at sætte til verden.

Anmeld

26. december 2008

...

Jeg synes ikke man kan sætte alder på, min grænse går når man er blevet 18 år (MYNDIG) så kan man egentlig selv vælge for min skyld.

Men jeg synes det er vigtigt at man kan forsørge sig selv.
Og at man ved hvad man vil med sit liv (uddannelse osv)
At have noget at vende tilbage til efter barsel, i stedet for KH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.