Jeg synes ikke jeg behøver ud og opleve en hel masse. Keg har det jeg altid har ønsket mig, em kæreste en gårdmed forskellige dyr. Det har jeg altid ville have, og min uddanelse vil jeg alligevel først starte på når jeg er 25 år. Så jeg har højst sandsynligvis nok fast arbejde indtil. Og min kæreste er uddannet. Så han bliver nok ikke sån arbejdsløs.. Men der er en på mit arbejde der er blevet gravid, hun skal fød sommer næste år og hun er 2 måneder ældre end mig, og det er jo ingenting, og vi har snakket rigtig meget om børn. Men så fik jeg afvide af en anden jeg arbejder med at hende der r gravid ikke synes jeg er moden nok oberhovedet, og et gav hun ikke udtryk for da vi snakkede sammen, så det gjorde mig da lidt underlig når jeg selv føler mig klar og min kæreste os er klar, og han vil gerne have sit første barn inden han er fyldt 25 år og det er alligevel kun om 2 et halvt år og gravid i 9 måneder og hvis det ikke lykkes første gang. Så der er jo ikke så lang tid til, det er bare lidt irriterende at få det afvide. Hun sagde os at jeg skulle være ligeglad med hvad andre siger... Men jeg føler mig nu meget klar...
Anmeld