Er det for tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Lauraa_Pii

Hejza, jeg synes ikke det er for tidligt, mange for børn i alderen 20-25 år..
Og da i har hus og pladsen og lysten synes jeg overhovdet ikke det er en dum tanke, i skal bare være enige om det.... Det er det vigtigste..

Så hvis i føler jer klar synes jeg helt bestemt i skal snakke om det, jeg følte mig selv klar allerede da jeg var 16.. Men var min krop ikke før jeg var 17, mistede nemlig to inden jeg fik min dejlige søn som 18 årig..
Og venter nu nr. 2, så når lige at blive 20 inden..

Plus i skal også tænke på hvis i prøver nu kan der måske godt gå 1 år iden det lykkedes men der kan også gå 1 måned..

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. november 2008

Mca<3

Eva skriver:

Jamen, det er jo ikke til at vurdere for andre end jer....hvad er for tidligt?? Er det i forhold til økonomien, modenhed eller noget helt tredje....???

Ja, jeg synes der er nogle piger der bare ikke burde få børn når de ikke er ældre end tyvemen om du er en af dem...det ved jeg jo ikke og heldigvis er det heller ikke mig der bestemmer hvornår andre er klar.

Knus Eva..som personligt ville vente en del år hvis jeg var 20 år nu...

Jeg nåede lige at fylde 20 år da jeg fik nr 1 ,, har aldrig fortrudt det og ville gøre det samme igen ..
Jeg er altid blevet betragtet som en god og engagerede mor og har 2 rigtigt velafbalanceret teenage børn Det har ikke altid noget af gøre med om man er i 20 erne el. 30 erne..

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

Heej, jeg er en pige på 20 år der ikke ville have noget imod at få et barn nu, så jeg ville bare hører jeres mening. Jeg bor på en gård med min kæreste og vores dyr, jeg har fuldtids arbejde og han er udlært. Hvad synes i? Er det for tidligt??29.png

det er ikke fortidligt hvis du er moden nok til at saette et andet menneske forst resten af dit liv, eller ihvertfald de naste 18 aar

Vi er jo forskellige. jeg folte mig ikke parat for jeg var 27 og jeg er glad for jeg ikke fik born for, fordi det er bedre at fole sig 100 % parat end 99% parat naar man staar med en saa stor opgave.

Anmeld

14. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Jeg nåede lige at fylde 20 år da jeg fik nr 1 ,, har aldrig fortrudt det og ville gøre det samme igen ..
Jeg er altid blevet betragtet som en god og engagerede mor og har 2 rigtigt velafbalanceret teenage børn Det har ikke altid noget af gøre med om man er i 20 erne el. 30 erne..

Men der er jo ikke noget svar på et sådan spørgsmål...føler man så klar så skal man da gøre det.
Knus.

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Anonym skriver:

Heej, jeg er en pige på 20 år der ikke ville have noget imod at få et barn nu, så jeg ville bare hører jeres mening. Jeg bor på en gård med min kæreste og vores dyr, jeg har fuldtids arbejde og han er udlært. Hvad synes i? Er det for tidligt??:$

Jeg synes ikke det er for tidligt, hvis I føler at I har et solidt forhold o du er sikker på at det er ham du vil have børn med.
Jeg var selv lige fyldt 21 da jeg blev gravid (og når jeg skriver lige mener jeg lige, en uge efter min fødselsdag blev jeg gravid )
Jeg synes ikke du skal gå så meget op i hvad andre mener, hvis det er det I vil og er parate til det så er det dét I skal gøre.
Held og lykke

-Nadia

Anmeld

6. december 2008

JasminsMoar88

Eva skriver:

Jamen, det er jo ikke til at vurdere for andre end jer....hvad er for tidligt?? Er det i forhold til økonomien, modenhed eller noget helt tredje....???

Ja, jeg synes der er nogle piger der bare ikke burde få børn når de ikke er ældre end tyvemen om du er en af dem...det ved jeg jo ikke og heldigvis er det heller ikke mig der bestemmer hvornår andre er klar.

Knus Eva..som personligt ville vente en del år hvis jeg var 20 år nu...

jeg blev gravid som 19 årig fødte 1 måned efter jeg blev 20... Har ALDRIG fortrudt jeg blev mor som 19 årig der er såå mange gode ting ved at få børn i en tidlig alder og man bliver såå moden og voksen snakker af egen erfaring

så var det en anden der spurgte om anonym og kæresten havde arbejde?? det er da en go ting men man kan altså stadig have et barn selv om man ikke arbejder..

Anmeld

7. december 2008

Honningblomst

JasminsMoar88 skriver:

jeg blev gravid som 19 årig fødte 1 måned efter jeg blev 20... Har ALDRIG fortrudt jeg blev mor som 19 årig der er såå mange gode ting ved at få børn i en tidlig alder og man bliver såå moden og voksen snakker af egen erfaring

så var det en anden der spurgte om anonym og kæresten havde arbejde?? det er da en go ting men man kan altså stadig have et barn selv om man ikke arbejder..

Vi er jo alle forskellige....som sagt så ville jeg nok vente en del år hvis jeg var 20 år nu og så opleve verden og leve uden ansvar i en masse år...

Anmeld

7. december 2008

JasminsMoar88

Eva skriver:

Vi er jo alle forskellige....som sagt så ville jeg nok vente en del år hvis jeg var 20 år nu og så opleve verden og leve uden ansvar i en masse år...

tja ja vi er meget forskellige heldigvis for det da og ja børn er en stor mundfuld for nogen måske...men hvis man ikke har babyer som ansvar så har man sikkert noget andet

Anmeld

7. december 2008

mette moren

Anonym skriver:

Heej, jeg er en pige på 20 år der ikke ville have noget imod at få et barn nu, så jeg ville bare hører jeres mening. Jeg bor på en gård med min kæreste og vores dyr, jeg har fuldtids arbejde og han er udlært. Hvad synes i? Er det for tidligt??:$

syntes jeg bestemt ikk!!!!! var selv 20 da jeg fik min den første!!! og venter min nr 2 nu,så holder pause fra min uddannelse...

Anmeld

8. december 2008

Anonym trådstarter

Jeg synes ikke jeg behøver ud og opleve en hel masse. Keg har det jeg altid har ønsket mig, em kæreste en gårdmed forskellige dyr. Det har jeg altid ville have, og min uddanelse vil jeg alligevel først starte på når jeg er 25 år. Så jeg har højst sandsynligvis nok fast arbejde indtil. Og min kæreste er uddannet. Så han bliver nok ikke sån arbejdsløs.. Men der er en på mit arbejde der er blevet gravid, hun skal fød sommer næste år og hun er 2 måneder ældre end mig, og det er jo ingenting, og vi har snakket rigtig meget om børn. Men så fik jeg afvide af en anden jeg arbejder med at hende der r gravid ikke synes jeg er moden nok oberhovedet, og et gav hun ikke udtryk for da vi snakkede sammen, så det gjorde mig da lidt underlig når jeg selv føler mig klar og min kæreste os er klar, og han vil gerne have sit første barn inden han er fyldt 25 år og det er alligevel kun om 2 et halvt år og gravid i 9 måneder og hvis det ikke lykkes første gang. Så der er jo ikke så lang tid til, det er bare lidt irriterende at få det afvide. Hun sagde os at jeg skulle være ligeglad med hvad andre siger... Men jeg føler mig nu meget klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.