Er det for tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.993 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Anonym trådstarter

Heej, jeg er en pige på 20 år der ikke ville have noget imod at få et barn nu, så jeg ville bare hører jeres mening. Jeg bor på en gård med min kæreste og vores dyr, jeg har fuldtids arbejde og han er udlært. Hvad synes i? Er det for tidligt??:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

må jeg spørge hvor længe dig og kæresten har været sammen og om han også har fast arbejde?

Hilsen

Lotte, der blev mor første gang som 19 årig og nu har 5 skønne børn :-)

Anmeld

8. oktober 2008

A.

altså synes ikke at det er for tidligt men det afhænger meget af hvor moden (staves?)man erhvis i ønsker at en lille en så burde i prøve

Anmeld

8. oktober 2008

A.

Zuzet skriver:

Hejsa

må jeg spørge hvor længe dig og kæresten har været sammen og om han også har fast arbejde?

Hilsen

hvorfor er det så vigtigt om han har fast arb man bliver ikke bedre far af den grund..

Anmeld

8. oktober 2008

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Heej, jeg er en pige på 20 år der ikke ville have noget imod at få et barn nu, så jeg ville bare hører jeres mening. Jeg bor på en gård med min kæreste og vores dyr, jeg har fuldtids arbejde og han er udlært. Hvad synes i? Er det for tidligt??:$

jeg kan altså kun sige til dig at jeg synes du skal følge sit hjerte og hvis dig og kærsten synes at det er helt rigtig så er det helt rigtig også skal i bare gøre det..:D

hilsen sandra som blev mor for 4mdr siden:D

Anmeld

8. oktober 2008

quar20

Ingen kan give dit råd på denne tråd..! Det er helt op til både du og din kæreste..! Uanset om i er faglærte, bor til leje, eller er studerende, kan man ikke bedømme ens "modenhed" til at kunne blive forældre..!

Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er: Følg dit hjerte, og hvis du er parat nu selvfølgelig også med din kæreste, Så gør i det.. .Ingen kan bedømmes på faglært viden eller baggrund..! Hudfarve eller øjnfarve.. Det er i hjertet det sidder

(H)

Anmeld

8. oktober 2008

bette

jeg synes ik det er for tidligt.. jeg var 19 da jeg blev gravid og nåede kun lige at fylde de 20 da jeg fødte.. og blev tilmed også gift som 19årig.. men det er op til dig at finde ud af om forholdet kan bære det..

Anmeld

8. oktober 2008

Zuzet

agnieszka skriver:

Zuzet skriver:

Hejsa

Hilsen

hvorfor er det så vigtigt om han har fast arb man bliver ikke bedre far af den grund..

Jeg spørger ikke for at vide om han bliver en god nok far, det kan jeg og andre jo slet ikke bedømme når jeg ikke kender manden.

Jeg spørger fordi det er vigtigt for om forholdet kan holde til et barn, og det gør det altså nemmere at være to om et barn.....taler jo af erfaring da jeg var det samme igennem og vores forhold kunne ikke bære et barn og jeg blev enlig mor som har været utrolig hårdt....

Især fordi folk kigger "mærkeligt" på én når man bliver mor i en ung alder og så samtidlig er alenemor.

Jeg syntes det er vigtigt for forældre at have en god base og heri hører også et godt arbejde som man er glad for

Hilsen

Lotte

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

quar20 skriver:

Ingen kan give dit råd på denne tråd..! Det er helt op til både du og din kæreste..! Uanset om i er faglærte, bor til leje, eller er studerende, kan man ikke bedømme ens "modenhed" til at kunne blive forældre..!

Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er: Følg dit hjerte, og hvis du er parat nu selvfølgelig også med din kæreste, Så gør i det.. .Ingen kan bedømmes på faglært viden eller baggrund..! Hudfarve eller øjnfarve.. Det er i hjertet det sidder

(H)

Helt enig...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Balderson

quar20 skriver:

(H)

Det kan ikke siges bedre :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.