Er det for tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2008

Anonym trådstarter

Heej min kæreste og jeg har været sammen i over 2 år, han blev udlært sidste år, og jeg er fuldtids ansat, vi bor til leje på en gård som hans far ejer, og vi har dyr og sulter ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

twinboys

Anonym skriver:

Heej min kæreste og jeg har været sammen i over 2 år, han blev udlært sidste år, og jeg er fuldtids ansat, vi bor til leje på en gård som hans far ejer, og vi har dyr og sulter ikke

Synes kun det er jer selv der kan finde ud af om i er parate eller ikke...

Har i selv snakket om det...???

Synes du lyder selv lidt usikker siden du spørger os... Så vent da lidt og se tiden an...

Man kan bedst selv vide, hvornår man er nogenlunde helt klar...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Hvis du er så meget i tvivl at du spørger på en side som denne her, så ville jeg nok vente lidt.
Når man er klar til at få børn, så er man klar og tænker ikke på hvad andre mener om det.
Knus Eva og held og lykke...

Anmeld

17. oktober 2008

MorCamilla

For tidligt, kan man jo altid dirskutere.. Men hvis du lytter til dit hjerte og snakker med din kæreste om det, så synes jeg ikke det er for tidligt..
Vi fik Mikkel (vores søn) da jeg var 20 år.. Han var ikke planlagt, men vi elsker ham.. 60.png og vile ikke undvære ham for noget...

Hvis I føler jer klar kan jeg ikke se hvorfor I skal vente.. Om man er go mor/far eller ej, har ikke noget at gøre med hvor gamle man er.. (synes jeg ikke)

Anmeld

17. oktober 2008

Lulle25

Synes det er helt i orden du spørger det er jo derfor vi har denne side, til at dele vores erfaringer. Kan godt forstå du og kæresten gerne vil have børn, for det er jo helt fantastisk at blive forældre.
Jeg vil så også sige at man skal tænke sig om uanset alder er det ikke en dans på roser at være forældre, det kan være hårdt, man skal helt sikkert være klar til at man ikke bare kan smutte i byen med veninderne eller i biffen sådan lige med det samme eller hvad men nu er til.

Når det så er sagt vil jeg da fortælle at jeg er ung mor, fik mit første barn 20 dage efter min 19 års fødselsdag, jeg har aldrig fortrudt for hun er den skønneste pige og jeg elsker hende højere end livet selv (gælder begge mine børn), men blev selv med den store inden hun fyldte 3 mdr. Vi har klaret os rigtig godt og hun er dygtig til alt, og ja jeg ville jo ikke være den jeg er i dag hvis jeg ikke havde hende

Så vil råde jer til at snakke om det og ja hvis I finder ud af I er klar til at få nogle små fusser i huset, kan jeg jo kun sige:så må det være det rette for jer

Held og lykke med en måske fremtidig baby.
Kh Louise

Anmeld

17. oktober 2008

Kvindemin

Mor som 18 årige.
Gør det når KUN i, føler for det

Anmeld

21. oktober 2008

Anonym trådstarter

Heej igen..

Jeg spørger ikke fordi jeg er i tvivl, jeg spørger bare fordi jeg er nysgerrig, Jeg syn es ikke selv det er for tidligt at få et barn som 20 årig det synes min kæreste heller ikke, vi vil begge gerne være unge forældre. Men det kunne jo være at man kunne få nogen gode råd af dem som er unge forældre..

Anmeld

21. oktober 2008

M&F&C

quar20 skriver:

Ingen kan give dit råd på denne tråd..! Det er helt op til både du og din kæreste..! Uanset om i er faglærte, bor til leje, eller er studerende, kan man ikke bedømme ens "modenhed" til at kunne blive forældre..!

Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er: Følg dit hjerte, og hvis du er parat nu selvfølgelig også med din kæreste, Så gør i det.. .Ingen kan bedømmes på faglært viden eller baggrund..! Hudfarve eller øjnfarve.. Det er i hjertet det sidder

(H)

SÅ ENIG, SÅ ENIG !!

I øvrigt kan jeg lige tilføje at jeg blev 20 år den 6. august i år, og min datter er født den 21. august..

Følg jeres hjerte .. og hvis det leder jer på vejen til at i ønsker at stifte familie, så skal i have alt held med herfra

Malene

Anmeld

21. oktober 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Heej igen..

Jeg spørger ikke fordi jeg er i tvivl, jeg spørger bare fordi jeg er nysgerrig, Jeg syn es ikke selv det er for tidligt at få et barn som 20 årig det synes min kæreste heller ikke, vi vil begge gerne være unge forældre. Men det kunne jo være at man kunne få nogen gode råd af dem som er unge forældre..

Jamen, det er jo ikke til at vurdere for andre end jer....hvad er for tidligt?? Er det i forhold til økonomien, modenhed eller noget helt tredje....???

Ja, jeg synes der er nogle piger der bare ikke burde få børn når de ikke er ældre end tyvemen om du er en af dem...det ved jeg jo ikke og heldigvis er det heller ikke mig der bestemmer hvornår andre er klar.

Knus Eva..som personligt ville vente en del år hvis jeg var 20 år nu...

Anmeld

21. oktober 2008

Anonym trådstarter

Okay tak for svarene60.png
Men jeg synes nu vi er meget klar60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.