Riksen skriver:
Fantastisk indlæg - og meget lærerigt, ikke mindst
Jeg melder mig i klubben for kedelige mødre: Hej mit navn er MOR! Ja, titlen mor kommer før mit navn, for livet EB. (efter baby) handler om det at være mor, nogens forælder, og det at være en helt anderledes og anelse fremmed udgave af den, man engang var, så sådan noget som selvforkælelse såsom at komme i bad hver dag eller at iføre sig tøj, der ikke har gylp på, er øverst på min ønskeliste for tiden. Mine andre ønsker som for eksempel en lækker make up-pung fra Mulberry, der matcher min taske, en shop amok-tur i Top Shop, Mads Nørregaard og/eller Marc Jacobs eller en tur til frisøren og negleteknikeren er for tiden rykket flere pladser ned på ønskelisten. Det kunne være jeg skulle rykke dem op igen? 
Jeg har faktisk ikke forkælet mig selv endnu... eller jo, jeg var faktisk i bad i går og fik vasket mit hår - tæller det? Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser, fordi Tommy havde taget madtjansen, så jeg kunne indhente noget af alt den søvn, jeg har måttet undvære siden fødslen - tæller det som forkælelse? 
Nå, det er sent og jeg er træt, men ikke desto mindre vil jeg tage dit oplæg og din opfordring op til seriøs overvejelse og forsøge at forkæle mig selv med lidt tøj inden for nærmeste fremtid - jeg har nemlig fødselsdag her d. 16., så det er da en oplagt anledning og så må man jo godt
Godnat og sov godt!
Knus fra mig
En hel nats søvn må betegnes som den største luksus af alle! Personligt holder jeg en lille fest efter 5-6 timers søvn i træk.
Mht bad og rent hår er det også kun noget der sker her hvis far er hjemme. Ungen sover som vinden blæser om dagen, og nærmest kun i længere tid hvis han ligger i barnevognen. Så er Jens smuttet før jeg når under bruseren, ja så sker det bare ikke!