Hvornår har du sidst forkælet dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Fantastisk indlæg - og meget lærerigt, ikke mindst

Jeg melder mig i klubben for kedelige mødre: Hej mit navn er MOR! Ja, titlen mor kommer før mit navn, for livet EB. (efter baby) handler om det at være mor, nogens forælder, og det at være en helt anderledes og anelse fremmed udgave af den, man engang var, så sådan noget som selvforkælelse såsom at komme i bad hver dag eller at iføre sig tøj, der ikke har gylp på, er øverst på min ønskeliste for tiden. Mine andre ønsker som for eksempel en lækker make up-pung fra Mulberry, der matcher min taske, en shop amok-tur i Top Shop, Mads Nørregaard og/eller Marc Jacobs eller en tur til frisøren og negleteknikeren er for tiden rykket flere pladser ned på ønskelisten. Det kunne være jeg skulle rykke dem op igen?

Jeg har faktisk ikke forkælet mig selv endnu... eller jo, jeg var faktisk i bad i går og fik vasket mit hår - tæller det? Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser, fordi Tommy havde taget madtjansen, så jeg kunne indhente noget af alt den søvn, jeg har måttet undvære siden fødslen - tæller det som  forkælelse?

Nå, det er sent og jeg er træt, men ikke desto mindre vil jeg tage dit oplæg og din opfordring op til seriøs overvejelse og forsøge at forkæle mig selv med lidt tøj inden for nærmeste fremtid - jeg har nemlig fødselsdag her d. 16., så det er da en oplagt anledning og så må man jo godt

Godnat og sov godt!

Knus fra mig

En hel nats søvn må betegnes som den største luksus af alle! Personligt holder jeg en lille fest efter 5-6 timers søvn i træk.

Mht bad og rent hår er det også kun noget der sker her hvis far er hjemme. Ungen sover som vinden blæser om dagen, og nærmest kun i længere tid hvis han ligger i barnevognen. Så er Jens smuttet før jeg når under bruseren, ja så sker det bare ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Riksen

Mettemus skriver:

En hel nats søvn må betegnes som den største luksus af alle! Personligt holder jeg en lille fest efter 5-6 timers søvn i træk.

Mht bad og rent hår er det også kun noget der sker her hvis far er hjemme. Ungen sover som vinden blæser om dagen, og nærmest kun i længere tid hvis han ligger i barnevognen. Så er Jens smuttet før jeg når under bruseren, ja så sker det bare ikke!

Det var også himmelsk at kunne sove en hel nat... blev jo nærmest født på ny;O)

Det med bad og hårvask sker sådan cirka hver anden til tredje dag, for Karla sover også enormt dårligt om dagen. Det er meget spredt og maks. en halv time ad gangen, så det er praktisk taget umuligt at nå i bad, og af den grund er rent tøj jo udelukket.

I øvrigt... dejligt med en ny jakke - det misunder jeg dig. Har du et billed af den?

Anmeld

8. marts 2011

Riksen

blomst84 skriver:

Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser...

Det er selvforkælelse der vil noget  jeg har ikke sovet en hel nat siden november, i hele december kunne jeg ikke sove pga bækkensmerter og ja nu siger det sig selv hvorfor jeg ikke kan sove  

Ja, det var også himmelsk!

Stakkels dig! Jeg føler med dig!

Anmeld

8. marts 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Oh du HELDIGE kvinde! Fortæl i detaljer når det er overstået, så vi andre kan leve lidt på din forkælelse

Jeg lover at lave en udførlig beretning :-) Det bliver nok d. 31. marts det kommer til at foregå

Anmeld

8. marts 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Det var også himmelsk at kunne sove en hel nat... blev jo nærmest født på ny;O)

Det med bad og hårvask sker sådan cirka hver anden til tredje dag, for Karla sover også enormt dårligt om dagen. Det er meget spredt og maks. en halv time ad gangen, så det er praktisk taget umuligt at nå i bad, og af den grund er rent tøj jo udelukket.

I øvrigt... dejligt med en ny jakke - det misunder jeg dig. Har du et billed af den?

Nej jeg kan ikke finde et billede af den, men har lagt et billede ind af en der ligner. Det er måske forsvundet lidt i tråden - det ser i hvert fald mystisk ud på min computer.

Anmeld

8. marts 2011

Mettemus

Multebær skriver:

Jeg lover at lave en udførlig beretning :-) Det bliver nok d. 31. marts det kommer til at foregå

Glæder mig til at høre om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.