Hvornår har du sidst forkælet dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

CA

Mettemus skriver:

Vi kan da ringe og melde vores ankomst og give et lille hint om at der er penge at tjene på cola

Så kan de lige smide en i fryseren til mig. For den skal være ekstrem kold! Underligt at man kan blive SÅ glad for kold cola!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

CA

Mettemus skriver:

Man må gerne ynke når man er i søvnunderskud og har klynkebaby! Man fortjener faktisk at gi sig selv en lækker gave... som ikke er en cardigan!

Du har ret! Og jeg tror snart det skal være... Måske man skulle udnytte at man var i Århus onsdag...

JA god plan Carina

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Vi kan da ringe og melde vores ankomst og give et lille hint om at der er penge at tjene på cola

Jaaa, også mig!!

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Du har ret! Og jeg tror snart det skal være... Måske man skulle udnytte at man var i Århus onsdag...

JA god plan Carina

Det lyder helt klart som en god plan! Meget fortjent! Tror faktisk man blir en bedre mor af det ?!?!

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih den nye H&M er også skøn. Der kunne jeg godt bruge rigtig mange penge!

Jeg har såmænd shoppet i Part Two. Måske ikke den vildeste butik, men de har noget ret lækkert overtøj indimellem.

Jeg købte en jakke der ligner denne her lidt. Min er bare af sort lammeskind. Pris: 2500 kr MEN den er dem allesammen værd. Elsker den!

Amelie Blazer Jakke

Ihhh lammeskind... luuuuksus Og helt sikkert alle pengene værd, og velfortjent med forkælelse til mette-mutti!

Anmeld

8. marts 2011

Riksen

Fantastisk indlæg - og meget lærerigt, ikke mindst

Jeg melder mig i klubben for kedelige mødre: Hej mit navn er MOR! Ja, titlen mor kommer før mit navn, for livet EB. (efter baby) handler om det at være mor, nogens forælder, og det at være en helt anderledes og anelse fremmed udgave af den, man engang var, så sådan noget som selvforkælelse såsom at komme i bad hver dag eller at iføre sig tøj, der ikke har gylp på, er øverst på min ønskeliste for tiden. Mine andre ønsker som for eksempel en lækker make up-pung fra Mulberry, der matcher min taske, en shop amok-tur i Top Shop, Mads Nørregaard og/eller Marc Jacobs eller en tur til frisøren og negleteknikeren er for tiden rykket flere pladser ned på ønskelisten. Det kunne være jeg skulle rykke dem op igen?

Jeg har faktisk ikke forkælet mig selv endnu... eller jo, jeg var faktisk i bad i går og fik vasket mit hår - tæller det? Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser, fordi Tommy havde taget madtjansen, så jeg kunne indhente noget af alt den søvn, jeg har måttet undvære siden fødslen - tæller det som  forkælelse?

Nå, det er sent og jeg er træt, men ikke desto mindre vil jeg tage dit oplæg og din opfordring op til seriøs overvejelse og forsøge at forkæle mig selv med lidt tøj inden for nærmeste fremtid - jeg har nemlig fødselsdag her d. 16., så det er da en oplagt anledning og så må man jo godt

Godnat og sov godt!

Knus fra mig

Anmeld

8. marts 2011

blomst84

Riksen skriver:

Jeg melder mig i klubben for kedelige mødre: Hej mit navn er MOR! Ja, titlen mor kommer før mit navn, for livet EB. (efter baby) handler om det at være mor, nogens forælder, og det at være en helt anderledes og anelse fremmed udgave af den, man engang var, så sådan noget som selvforkælelse såsom at komme i bad hver dag eller at iføre sig tøj, der ikke har gylp på, er øverst på min ønskeliste for tiden. Mine andre ønsker som for eksempel en lækker make up-pung fra Mulberry, der matcher min taske, en shop amok-tur i Top Shop, Mads Nørregaard og/eller Marc Jacobs eller en tur til frisøren og negleteknikeren er for tiden rykket flere pladser ned på ønskelisten. Det kunne være jeg skulle rykke dem op igen?

Jeg har faktisk ikke forkælet mig selv endnu... eller jo, jeg var faktisk i bad i går og fik vasket mit hår - tæller det? Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser, fordi Tommy havde taget madtjansen, så jeg kunne indhente noget af alt den søvn, jeg har måttet undvære siden fødslen - tæller det som  forkælelse?

Nå, det er sent og jeg er træt, men ikke desto mindre vil jeg tage dit oplæg og din opfordring op til seriøs overvejelse og forsøge at forkæle mig selv med lidt tøj inden for nærmeste fremtid - jeg har nemlig fødselsdag her d. 16., så det er da en oplagt anledning og så må man jo godt

Godnat og sov godt!

Knus fra mig

Og forleden sov jeg en hel nat uden afbrydelser...

Det er selvforkælelse der vil noget  jeg har ikke sovet en hel nat siden november, i hele december kunne jeg ikke sove pga bækkensmerter og ja nu siger det sig selv hvorfor jeg ikke kan sove  

Anmeld

8. marts 2011

CA

Riksen skriver:

Godnat og sov godt!

Knus fra mig

Ja, her er bad MED hårvask også den rene forkælelse... 

Jeg har et mål for i dag: jeg skal i bad og jeg skal have rent tøj på! 

Anmeld

8. marts 2011

Multebær

Yes piger!!!! Jeg spurgte to skønne kvinder der har en blog om make-up og trends om de ikke ville give en spædbarnsmor der ligner udskidt æblegrød en make over. Det ville de gerne så nu skal jeg shines op måske i nærste uge!!! 

Jeg sender selfølgelig billeder til jer når forvandlingen er fuldendt.

www.pudderdåserne.dk 

Anmeld

8. marts 2011

Mettemus

Multebær skriver:

Yes piger!!!! Jeg spurgte to skønne kvinder der har en blog om make-up og trends om de ikke ville give en spædbarnsmor der ligner udskidt æblegrød en make over. Det ville de gerne så nu skal jeg shines op måske i nærste uge!!! 

Jeg sender selfølgelig billeder til jer når forvandlingen er fuldendt.

www.pudderdåserne.dk 

Oh du HELDIGE kvinde! Fortæl i detaljer når det er overstået, så vi andre kan leve lidt på din forkælelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.