Twinserne 10 måneder (MASSIV billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Vial

De er simpelthen så lækre dine drenge (også din bror...hahaha).

Er I glade for badekaret? Jeg overvejer det kraftigt, når begge børn skal i bad sammen.

Synes du er sej, at du lige køber 5 kilo nutella med hjem.. for du har jo ikke særlig meget at slæbe på ellers... I må være meget glade for nutella - eller du må være meget glad for ham, der er glad for nutella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Meget dejlige drenge...og så forskellige

Ja, jeg synes forskellen bliver tydligere og mere klar (på alle områder) for hver dag der går

Anmeld

6. marts 2011

Malene84

Gaia skriver:

Sikke nogle dejlige billeder De ser godt nok søde ud.

Nu så jeg jo programmet "Tvillinger" Synes sku I var ret seje. Det må ikke altid være lige nemt med to på engang. Så sender da lige en kompliment for puha et barn kan nogle gange tage puste fra mig, så synes sørme det var ret sejt den måde i tacklede det hele på.

MAAANGE, MANGE TAK

Anmeld

6. marts 2011

Malene84

KaMa skriver:

Er I glade for badekaret? Jeg overvejer det kraftigt, når begge børn skal i bad sammen.

Synes du er sej, at du lige køber 5 kilo nutella med hjem.. for du har jo ikke særlig meget at slæbe på ellers... I må være meget glade for nutella - eller du må være meget glad for ham, der er glad for nutella

hehe... jeg er pænt, ret meget, mega glad for.... ham der elsker nutella

PRÆCIS!!!! og hvad sker der for at jeg køber den på vej til "ferie", og ikke på vejen hjem - ÅH GUD!!

Tusind tak søde... og kan jo kun sige i lige måde... lækre, lærke twinsebørn du har!

UUUHHHHH.... KØØØB DET!!!!! Vi/de elsker det. Det har gjort det så meget nemmere at bade børn de nyder at sidde sammen og kopiere hinanden og plaske løs. Vi har dog måtte dele dem lidt op (ja lidt undelig må man vel være). Søndag og tirsdag bader de sammen - torsdag står den på ene tid med mooaarr anyway... det kan varmt anbefales!!!

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

KaMa skriver:

He he sådan tænkte jeg også, om hendes bror...OG nutallaen. Kan ikke bestemme mig for hvad/hvem jeg synes er lækrest

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Ja, jeg synes forskellen bliver tydligere og mere klar (på alle områder) for hver dag der går

Det må være vildt sjovt at følge

Anmeld

6. marts 2011

Polkaprik

årh nogle lækre drengebasser I har jer der!

Anmeld

6. marts 2011

Senia

'Arhmen Malene.. Villads og Tristan er jo simpelthen bare alt for skønne, og hold op hvor er de blevet store

Tiden flyver bare afsted...

Må lige tilføje, hvor var det herligt at se jer på tv2, og nøj hvor jeg ægrede mig da der ikke var flere afsnit tilbage.. hehe

Men det er super dejligt at se de fortsat har det super godt, på trods af skoldkopper og tandfrembrud

Anmeld

6. marts 2011

Malene84

dorthemus skriver:

He he sådan tænkte jeg også, om hendes bror...OG nutallaen. Kan ikke bestemme mig for hvad/hvem jeg synes er lækrest

Er færdig af grin

Anmeld

6. marts 2011

Malene84

Lille-Nivs.Mor skriver:

'Arhmen Malene.. Villads og Tristan er jo simpelthen bare alt for skønne, og hold op hvor er de blevet store

Tiden flyver bare afsted...

Må lige tilføje, hvor var det herligt at se jer på tv2, og nøj hvor jeg ægrede mig da der ikke var flere afsnit tilbage.. hehe

Men det er super dejligt at se de fortsat har det super godt, på trods af skoldkopper og tandfrembrud

Dejligt at du har fulgt med!!! Tusind tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.