Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbeth2910 skriver: Skønne smukke drenge!!
Skønne smukke drenge!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækre lækre drenge!!!!De er bare sååå kære og så forskellige i deres udseende!!!GODE billeder
sarahb skriver: Hvor er de bare blevet store og lækre... Det er jo skønne Tiden flyver bare.. Ihhh det billede af jer alle 4 er da bare skønt.. Og jeg skal lige ha fingrene i de sele bukser når de er for små til drengene Og bibabadet, hvor har du købt det henne..? Thats All
Hvor er de bare blevet store og lækre... Det er jo skønne Tiden flyver bare.. Ihhh det billede af jer alle 4 er da bare skønt.. Og jeg skal lige ha fingrene i de sele bukser når de er for små til drengene Og bibabadet, hvor har du købt det henne..? Thats All
Ja, jeg er en sucker for Hummel... så da jeg så skattefar var MEGET sød ved mig i år - så gik pengene MEGET hummels vej jeg skal nok skrive når de bliver for små
uh kan ikke huske hvad det hedder - men det er et sted på nettet. Prøv at google det - så kommer det vist nok frem som det første sted
Valkyrien skriver: Åhh hvor er de skønne!
Åhh hvor er de skønne!
mange tak
MaybeMe skriver: SÅ skønne drenge! Elsker simpelthen det billede med nutellaen
SÅ skønne drenge! Elsker simpelthen det billede med nutellaen
Jeg har købt den til jannick - og jeg anede ikke hvad jeg skulle tage billede af, så han kunne forstå hvor stor den er (5 kilo) - selvf. skulle det da være en af drengene
Talbutikken skriver: Sikke nogle lækker charmetrolde... Dem kan du ikke være andet en stolt af!
Sikke nogle lækker charmetrolde... Dem kan du ikke være andet en stolt af!
taaaak... jeg er også mega stolt, søde
Tina&Martin skriver: Lækre lækre drenge!!!!De er bare sååå kære og så forskellige i deres udseende!!!GODE billeder
taaak søde
Malene84 skriver: Jeg har købt den til jannick - og jeg anede ikke hvad jeg skulle tage billede af, så han kunne forstå hvor stor den er (5 kilo) - selvf. skulle det da være en af drengene
Det er godt nok også meget nutella! Hehe... Hvor har du fundet sådan en stor bøtte henne?
Malene84 skriver: Ja, jeg er en sucker for Hummel... så da jeg så skattefar var MEGET sød ved mig i år - så gik pengene MEGET hummels vej jeg skal nok skrive når de bliver for små uh kan ikke huske hvad det hedder - men det er et sted på nettet. Prøv at google det - så kommer det vist nok frem som det første sted
De er SÅ søde - og ser ud til at være jordens gladeste børn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128