Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønne billeder - i ser jo brand godt ud alle 3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ulleby skriver: Skønne billeder - i ser jo brand godt ud alle 3
Mange, mange tak
Hold nu OP, hvor er de bare blevet store!! Og de er jo dejlige som altid Det ser virkelig ud som om livet er en fest for de to små bulderbasser - og nok det vigtigste spørgsmål: hvor pokker kan man få sådan en stor bøtte Nutella????
årh altså!! de drenger er da bare SÅ dejlige, det jo helt vildt... hvor er de fine alle billederne - lod især mærke til 2, det hvor der bliver siddet med nutellakæmpen og det med hørebøfferne på
Tulle28 skriver: Hold nu OP, hvor er de bare blevet store!! Og de er jo dejlige som altid Det ser virkelig ud som om livet er en fest for de to små bulderbasser - og nok det vigtigste spørgsmål: hvor pokker kan man få sådan en stor bøtte Nutella????
heheh... den er købt på færgen til Bornholm!!! Og tusind tak
Mor-til-Hasse skriver: årh altså!! de drenger er da bare SÅ dejlige, det jo helt vildt... hvor er de fine alle billederne - lod især mærke til 2, det hvor der bliver siddet med nutellakæmpen og det med hørebøfferne på
taaak
Årh hvor er de søde
Har selv to tvillinge piger der er 9 mdr - så lidt sjovt at følge med når de ligger så tæt op af hinanden aldersmæssigt .
Haha de er fanme så søde og frække altså
Jeg har intet andet at sige end:
DE DRENGE ER BARE SÅÅÅÅÅÅ LÆKRE!!!!
Jeg havde ikke noget imod at min Isabella blev fanget i et trekants drama med de to smækre fyre
De er bare rígtig skønne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128