Twinserne 10 måneder (MASSIV billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.431 visninger
73 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Malene84

Hey girls..

Nu er drengene blevet 10 måneder (og 9 for en måned siden... men sys ligesom at vi var nok "fremme" på det tidspunkt)

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal skrive... synes billederne taler meget for sig selv. De har det rigtig godt... Vi har dog været igennem skoldkopper og flere tænder:

De har begge 8 tænder nu, kravler, vinker, klapper, spiser 4 måltider og gider bestemt ikke go'nat flasken længere (store børn)! De sover igennem (som de jo hele tiden har gjort). Spørg endelig, hvis I synes der mangler noget i min beskrivelse af bullerbasserne... here we go...

Jeg er taget til Bornholm alene med drengene... havde dog lige min bror som selskab på vejen. Hvilket er er super fedt, da de nu gerne vil gå rundt og gerne hver sin vej (PANIK)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

>>Carina<<

De er bare så skønne. Smukke som deres mor

Anmeld

6. marts 2011

TineA

Årh, hvor er de skønne

Anmeld

6. marts 2011

MaliksMor

Hvor er de dejlige

Anmeld

6. marts 2011

Rosa

ÅÅÅÅH!!!! SÅ LÆKRE DE ER!!!! 

Anmeld

6. marts 2011

B&J

de er bare så smukke de to hold nu op og ja billeder taler for sig selv

Anmeld

6. marts 2011

Mai-pigen

Super lækre drenge... To die for....

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Hey girls..

Nu er drengene blevet 10 måneder (og 9 for en måned siden... men sys ligesom at vi var nok "fremme" på det tidspunkt)

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal skrive... synes billederne taler meget for sig selv. De har det rigtig godt... Vi har dog været igennem skoldkopper og flere tænder:

De har begge 8 tænder nu, kravler, vinker, klapper, spiser 4 måltider og gider bestemt ikke go'nat flasken længere (store børn)! De sover igennem (som de jo hele tiden har gjort). Spørg endelig, hvis I synes der mangler noget i min beskrivelse af bullerbasserne... here we go...

Jeg er taget til Bornholm alene med drengene... havde dog lige min bror som selskab på vejen. Hvilket er er super fedt, da de nu gerne vil gå rundt og gerne hver sin vej (PANIK)

Hold kæft nogle dejlige drenge altså!
Dem kan i sku kun være stolte af..

Nu ved jeg ikk hvem der er hvem Men ham med det lange troldehår er bare for kær, ved ikk om det lidt er for at kende forskel eller noget.. Men burde i lade dem begge få - så nuttet

Og li et spørgsmål, den der oppustelige ting med boldene har jeg set før, men glemte og spørge hvor den var fra ???
Den er jo genial og så fiin

Alt i alt -- herlige boys i har jer og hvor er i bare fotogene alle sammen

Anmeld

6. marts 2011

Malene84

Carina1984 skriver:

De er bare så skønne. Smukke som deres mor

årrh tak søde

Anmeld

6. marts 2011

LISBETH:-)

Skønne smukke drenge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.