Til Joan (og andre med forstand på biler...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Har i nogen der har forstand på biler i kan få til at tage med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Astrid P

Anders' bror kommer nok med... han er god til den slags!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Godt. Men det er jo ikke sikkert det er en bil der falder i jeres smag.

Men som sagt jeg er glad for at køre opel og det er dog den 4 vi har nu og vil sige jo nyrer de bliver jo bedre;)

men prøv jer frem. Vil bare lige sige hold jer fra ford mondeo de kan have en masse fejl

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Anders havde faktisk lige læst i et FDM magasin idag at Mondeo fra før 2005 havde vildt dårlige samlinger i dørene, så de havde store problemer med rust... Så dem styrer vi udenom!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Vil så sige de ting i lige skal være opmærksom på ved opel er bagskærme der er en samling som godt kan ruste så tag lige en hånd og køre på indvendig side af skermen og mærk om der er rust og ned i panelet. Ved ikke hvor meget du ved om biler men det er det stykke under dørene ind under bilen.. Og så ville det jo være en fordel hvos i kunne komme til at kigge under bilen.

Ej nu skal jeg nok holde der er bare så mange ting vi plejer at kigge efter og ender med nogen ret gode biler til en ok pris:$

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Du skal sgu ikke holde, bare giv gas med de gode råd... Det behøver jo ikke kun være min mand der skal forhandle!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

ok husk lige at kig bagklappen efter for rust også. Der hvor mærket sidder, altså opel mærket og rundt i kanten.

Prøv alle bremser af også håndbremse. Kør ud et sted hvor der er lidt øde og hvor i kan snakke frit uden der er en træls forhandler der overhøre alt hvad i siger.

I kan være nok så positive over for bilen men lad være med at vis det;)

Når i kommer ud på det øde sted skal i alle lige prøve at køre bilen for i vil ikke mærke det samme. Og jeg vil skide på om det så tager en time. Hvis i ikke kan få den på en lift ved forhandleren så kig så meet under bilen som i kan. Kig om udstødning og katelysator er ok og ikke alt for rusten.

Kig alle døre efter om de lukker som de skal og om der er rust i samlinger og om der er farve forskel nogen steder på bilen, for det tyder på den har været skadet og så kan man presse i pris.

Når i har fundet fejl på bilen bliver i enig om hvad i max vil give inden i køre tilbage start med at skam byd den:)) så kan i altid gå op i pris.

Da vi købte vores opel stod den til 65000 og da vi kørte derfra havde vi givet 47500 for den;) Så det kan lade sig gøre.

og lad være med at sæt jer fast på lige den bil for der vil altid komme en anden i kan købe.

Puha. Kan du følge med:D

Tror ikke lige der er mere.

Hold da kæft jeg ævler:$ Men nu fik du mig jo igang med biler og kan bare ikke holde kæft så

Joan

Anmeld

8. oktober 2008

Lene76

Hej Astrid....

Vi har en opel Zafira og det er bare en dejlig bil....min mand er osse en "stor" mand så der ska være lidt plads.

jeg har et link til ham jeg kende der gerne vil sælge hans... men ender i med at være intra el bare gerne vi se den så skriver du bare så får du hans mobil nr. han bor i søften ved hinnerup ham der ejer bilen nu.

Knus fra Lene;)

tak for sidst forresten:)

hehe linket http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=60 2620

Anmeld

8. oktober 2008

Lene76

han er forresten osse til at forhandle med... så den blir billigere end de 125...;)

Anmeld

8. oktober 2008

Astrid P

Wow, Lene... Den er vildt flot! Eneste minus er at den har gået rimelig mange kilometer.

Hvor meget tror du han er villig til at sætte den ned?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.