ok husk lige at kig bagklappen efter for rust også. Der hvor mærket sidder, altså opel mærket og rundt i kanten.
Prøv alle bremser af også håndbremse. Kør ud et sted hvor der er lidt øde og hvor i kan snakke frit uden der er en træls forhandler der overhøre alt hvad i siger.
I kan være nok så positive over for bilen men lad være med at vis det;)
Når i kommer ud på det øde sted skal i alle lige prøve at køre bilen for i vil ikke mærke det samme. Og jeg vil skide på om det så tager en time. Hvis i ikke kan få den på en lift ved forhandleren så kig så meet under bilen som i kan. Kig om udstødning og katelysator er ok og ikke alt for rusten.
Kig alle døre efter om de lukker som de skal og om der er rust i samlinger og om der er farve forskel nogen steder på bilen, for det tyder på den har været skadet og så kan man presse i pris.
Når i har fundet fejl på bilen bliver i enig om hvad i max vil give inden i køre tilbage start med at skam byd den:)) så kan i altid gå op i pris.
Da vi købte vores opel stod den til 65000 og da vi kørte derfra havde vi givet 47500 for den;) Så det kan lade sig gøre.
og lad være med at sæt jer fast på lige den bil for der vil altid komme en anden i kan købe.
Puha. Kan du følge med:D
Tror ikke lige der er mere.
Hold da kæft jeg ævler:$ Men nu fik du mig jo igang med biler og kan bare ikke holde kæft så
Joan
Anmeld