Til Joan (og andre med forstand på biler...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Nej sorry det var lige gul plade biler der kom ind over mig der:$.

Men mener den er dyre i vægt afgift. Vi giver godt 1300 for vores astra halv årligt. Og en vectra vil komme op i omkring 1500 hvis den ikke kommer ind under grøn ejer afgift.

Har i nogen der har forstand på biler der kan tage med ud og kigge??

Hvor gammel er jeres bil??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Astrid P

Hej Anja.
Dem har vi også luret lidt på. Det ser ud til at man kan få utroligt meget bil for pengene med den model...

Anmeld

7. oktober 2008

Anja

Astrid P skriver:

Hej Anja.
Dem har vi også luret lidt på. Det ser ud til at man kan få utroligt meget bil for pengene med den model...

Det var i al fald vores udgangspunkt, da vi købte den. Synes den er pengene værd .....

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej sorry det var lige gul plade biler der kom ind over mig der:$.

Men mener den er dyre i vægt afgift. Vi giver godt 1300 for vores astra halv årligt. Og en vectra vil komme op i omkring 1500 hvis den ikke kommer ind under grøn ejer afgift.

Har i nogen der har forstand på biler der kan tage med ud og kigge??

Hvor gammel er jeres bil??

Nå, pyha - men i virkeligheden er det måske lidt noget pjat at vi gerne vil have Diesel... Det er nok også bare det psykologiske i at kunne tanke lidt billigere!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

7. oktober 2008

Astrid P

Den har så bare kørt en del længere... Og så ved jeg ikke helt med at købe privat, så er der ingen form for garanti, vel?

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ja syntes man får rigtig meget bil for sine penge når man køber opel.

Det er ikke en bil man kommer til at ligge og rase i men det er vel heller ikke det der er formålet med det.;)

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Hmm det siges jo købe loven gælder selv om du køber privat. Men det er jo begrænset hvad du kan bruge den til.

men hvis du mener du har det bedre med at købe ved forhandler så skal du gøre det. Men de kan også godt finde på at tage røven på dig. Og de kan presses i pris. På en brugt bil kan du altid finde fejl og det bruger man så til at presse i pris;)

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Jeg tror lige jeg skal vise min mand den Vectra i Billund... så ka det være vi skal på udflugt igen i morgen!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.