Til Joan (og andre med forstand på biler...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Astrid P

Jeg har indtryk af at du ved en del om biler, så jeg håber du vil hjælpe mig med et spørgsmål:

Nu skal vores gamle udtjente Citröen simpelthen skiftes ud. Vi kan købe bil for omkring 100-120 tusind, men hvad ville du/I anbefale os at kigge efter? Det skal være en stationcar og helst en Diesel...

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Jamen en opel astra syntes jeg er en god bil. Du får meget bil for dine penge og der køre mange af dem, så de er ret billig i resavedele.

Det samme er der at sige om vw men der giver du mange penge for mærket. Men de holder også prisen godt.

Altså nu er jeg selv mest til tyske biler for de er nemme at rep på og rimlig billig i dele. Men der er jo også citroen som i har.

Jeg vil gå ind på bil basen og kigge hvad der er ved forhandler.

Vil lige høre ad hvor meget i køre og hvor langt ad gangen siden det skal være diesel?

Joan som med glæde vil finde nogen biler på bil basen til jer. ELSKER at kigge biler:$

Anmeld

7. oktober 2008

Mikkelmusen

Opel astra vil jeg også anbefale hvis du skal ha en god st. car og samtidig en der er forholdsvis økonomisk :)

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Hej Joan.

Fedt at du gider hjælpe! Vi har faktisk lige kigget på en Opel Astra i Skanderborg idag, men vi synes måske den er liiiiige lille nok. Min mand er høj, og når han sidder på førersædet, så er der ikke meget plads bagved ham...
Vi kører vel omkring 7-800 km om måneden, men vi har dieselbil nu, og med de priser der er på brændstof for tiden, så synes jeg det er vigtigt at bilen kører længst muligt på literen... Det er ikke SUPER nødvendigt at det er en dieselbil, men den skal gerne køre min. 13-14 km. pr. liter.

Vi har også kigget på bilbasen her til aften, men hooold da kæft - det er en jungle!!!

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Så er der en vectra den er et nr større.

Vores astra køre omkring 14 km på en liter.

Prøver lige at kigge på bilbasen og ser hvad jeg finder

Min mening med de km i køre vil være at der vil være mere økonomi i en benzin bil for når i kommer op i en nyere bil kommer der jo 5000 kr mere på i afgift om året.

Joan

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Joan ( Smallie ) skriver:

Min mening med de km i køre vil være at der vil være mere økonomi i en benzin bil for når i kommer op i en nyere bil kommer der jo 5000 kr mere på i afgift om året.

Joan

HVAD? Hvorfor dog det?

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Opel-V ectra-1,8-16V-Business-Line-st.car-5d_ID518200413. htm

Prøv at kig den den er godt nok benzin men de er jo ikke vildt dyre.

Hvor Ny skal den være??

Joan

Anmeld

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Astrid P skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan

HVAD? Hvorfor dog det?

er det det med de 5000 kr på diesel biler du siger hvad til??

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Ja...

Det er sgu en fin Vectra!

Anmeld

7. oktober 2008

Anja

Vi har en Chevolet Nubira st. car. Den er vi super glade for. Den er fra 2005 og vi gav så vidt jeg husker 125.000 kr for den for et år siden. Den er stor og rummelig og min mand på 197 cm sidder godt i den - det samme gør jeg på 158 cm :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.