Karlas fødsel - langt om længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

blomst84

Riksen skriver:

Wow! 10 minutter?! Det er jo en superbaby du har

Det resultere også i rigtig meget gylp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Riksen

blomst84 skriver:

Det resultere også i rigtig meget gylp  

Karla er nu heller ikke langsom til at spise, så hun gylper også en del. Synes at jeg altid har en hvid plet på mit tøj pga. hendes gylp - meget yndigt

Anmeld

12. marts 2011

Sofia

Riksen skriver:

Mange tak

Jo, jeg overvejede bestemt andre smertelindringsformer! Det var på ingen måde for at være sej, at jeg valgte lattergassen - den virkede bare mest tilforladelig og ufarlig. Epiduralen turde jeg ikke pga. at jeg ikke bryder mig om tanken om kombinatione af en lang nål og min rygrad - men i takt med at veerne tiltog blev den mere og mere tiltrækkende. På et tidspunkt havde jeg mest lyst til at bede om et kejsersnit, så smerterne ville stoppe.

Ej, jeg håber ikke at jeg skræmmer dig med mine beskrivelser af smerterne - det er jo meget forskelligt, hvordan man oplever det, og jeg udvidede mig jo super hurtigt, så det har nok haft indfyldelse på smerteniveauet.

Uhm... Mojitos! Det skal da ikke vare længe før jeg skal have mig sådan en, for det er jo nemlig det jeg kan med et flaskebarn

Ja, det er nok en god ide at have gjort sig nogle tanker om moderfølelsen og det, at den måske ikke er der med det samme. Beskyttertrangen og omsorgen var der for mit vedkommende med det samme, men moderfølelsen er kommet snigende lige så stille, og nu er jeg MOR - Karlas mor

Jeg satser på at vise jer Karla snarest - skal bare lige snakke med Tommy om han synes det er ok at jeg lægger et billed ind . Vi har nemlig en aftale om at billeder af hende ikke skal på nettet (facebook), men baby.dk er jo ikke facebook, så jeg satser på at han synes det er fint.

Knus fra mig

Jeg kan godt se at lattergassen er et godt sted at starte mht. smertelindring - ikke så mange bivirkninger. Jeg overvejer epiduralen - er heller ikke så vild med nålen i ryggen, men tænker at når alle de kongelige får den, kan det ikke være så slemt Kan godt se du udvidede dig enorm hurtigt, er spændt på, hvordan min fødsel kommer til at gå.

Kan sagtens forstå du lige skal drøfte det med billederne med Tommy - lav evt. et lukket album med kode.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.