Carina87 skriver:
Tak fordi vi måtte læse med! Det lyder som en hård, men god fødsel! Kan godt sætte mig ind i det med at ville hjem i seng. Jeg bad også jm og martin om at forsætte uden mig, så jeg ku komme hjem i seng. Og de der brøl - det er slet ike til at forstå at det er en selv de kommer ud af, men nej de er slet ikke til at styre!
Rigtig træls med amningen! Og skræmmende at blomst har haft samme oplevelse der. Har du overvejet at sende en klage så de blir opmærksomme på problemet?
Bortset fra at du gerne ville ha ammet, så er det vel rart for Tommy at han nu kan være en del af måltiderne? Jeg havde malket ud for første gang i går fordi Johannes sov over flere måltider og jeg var ved at eksplodere. Det gav Martin ham i ulvetimen mens jeg lavede mad og jeg skal love for det var succes! De hyggede sig bare begge. Jeg overvejede et kort øjeblik at droppe amningen
Må vi se billeder af den lille lækkerhed?
Det var da så lidt
Ha ha! Synes det er sjovt at du bad din kæreste og mor om at fortsætte - tror egentlig også at jeg bad Tommy om at gøre det selv, da han spurgte om det virkelig gjorde så ondt.
Ja, vi har tænkt os at klage over forløbet, så kan det være at de bliver opmærksomme på problemet og en lignende situation kan undgås.
Jo, det er rart for Tommy at han kan tage del i måltiderne. Den sidste uge har været hård, da jeg kun har fået 4 timers afbrudt søvn om natten (er alene, da Tommy har natarbejde), men i nat tog han Karla, så jeg kunne sove - og det er det fantastiske ved at have et flaskebarn
Jeg kan godt forstå at du overvejede at droppe amningen, men det må nu være dejligt og praktisk at kunne amme.
Jeg vil meget gerne vise jer billeder af Karla, men jeg må lige høre Tommy om han synes det er ok, for vi har faktisk en aftale om at hendes billeder ikke skal på nettet - i hvert fald ikke facebook. Men nu er baby.dk jo et helt andet forum, så mon ikke han siger ja.. jeg vender tilbage.
Knus Rikke
Anmeld