Drengebleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Senia

Vi bruger dem fra Aldi. Og det er dem vi har været mest tilfredse med. Men mange anbefaler også  Landlord (dem fra rema) og Änglemark (eks. kvickly)

Det med str. af bleen har meget at sige. De kan nemlig både være for store og for små. Og så skal de strammes så der lige kan være 1-2 fingre, ikke mere, da de ellers kan glide rundt / ned.

Men det kan jo være ble´erne er lidt for store til ham? Så måske du skulle prøve med et mærke der er til mindre spædbørn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Molly8

Vores Aldi havde ikke str. 1, men efter vi har købt Libero i str. 1, som åbenbart passer ham bedre, har vi ikke haft nogle uheld. Så størrelsen gør åbenbart en stor forskel

Kh Molly

Anmeld

7. marts 2011

Mormilla

Molly8 skriver:

Hej

Min lille søn er nu 2 uger gammel, og vi har endnu ikke fundet den rigtige ble. Vi har gennemprøvet Vibelle og Libero, men det lykkes alligevel for den lille fyr at tisse sig selv op ad ryggen  

Er der mon nogen, der har gode erfaringer med et bestemt ble-mærke til små drenge?

Kh Molly

Nu har jeg ikke læst hvad de andre har skrevet. Men min søn havde os problemer med at tisse igennem da han var lille. Vi brugte dem fra spar. Dem har han aldrig tisset igennem. Men nu bruger vi dem fra rema1000 og de er os bare super... Håber at det kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.