Drengebleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Noahmor

Vi prøvede med libero og der blev  Noah også våd på ryggen. Har ikke haft problemer efter at have skiftet til Pampers. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

morethanperfect

Det er vibelle og libero der fungerer her

Anmeld

3. marts 2011

Zeus

Nu har jeg godt nok en pige, så bare tage det som en side bemærkning

De første par bleer vi havde, var libero, og der både tissede og sked hun igennem HVER GANG! Nøj det krævede nogen tøj vaske, når hun skulle skiftes fra inderst til yderst 4-5 gange om dagen..

Men vi skiftede til pampers, fordi de er tyndere og mere flexible, og det virkede fra dag 1 vi skiftede 

Anmeld

3. marts 2011

Noneother

Vi bruger dem fra aldi. De har vundet bedst-i-test flere gange, og de koster som regel det halve af libero og pambers.

Her er meget sjældent blevet tisset igennem noget som helst.

Anmeld

3. marts 2011

B&J

Jeg havde det samme problem ind til en fortalte mig husk af vend den ned af og HUSK af stramme bleen så meget du lige kan ha 2finger ind under og daniels bleer skal side lidt over navlen så forsvand tisseriet på ryggen

Anmeld

3. marts 2011

Corn

Mine tre drenge har alle tisset igennem alle slags bleer den første måned. Det er som om, at de ikke passer i bleerne før de får lidt baby-krop... Derefter har jeg ikke haft problemer med hverken libero eller vibelle.

Anmeld

3. marts 2011

Sillebob

Herhjemme var Pampers de eneste som virkede for os da han var helt lille.

Held og lykke - det er bare så synd når de tisser igennem og vågner fordi de er våde

Anmeld

3. marts 2011

Hvem?

Molly8 skriver:

Hej

Min lille søn er nu 2 uger gammel, og vi har endnu ikke fundet den rigtige ble. Vi har gennemprøvet Vibelle og Libero, men det lykkes alligevel for den lille fyr at tisse sig selv op ad ryggen  

Er der mon nogen, der har gode erfaringer med et bestemt ble-mærke til små drenge?

Kh Molly

Jeg har også været alle mærkerne igennem og gerne de billige, men enten tissede de igennem eller også ble de røde, så herhjemme bruger vi Pampers og syntes også det er dem der er bedst i kvaliteten, de er tynde og ikke så stive som f.eks. libero

Anmeld

3. marts 2011

132319

Zeus skriver:

Nu har jeg godt nok en pige, så bare tage det som en side bemærkning

De første par bleer vi havde, var libero, og der både tissede og sked hun igennem HVER GANG! Nøj det krævede nogen tøj vaske, når hun skulle skiftes fra inderst til yderst 4-5 gange om dagen..

Men vi skiftede til pampers, fordi de er tyndere og mere flexible, og det virkede fra dag 1 vi skiftede 

Samme her, i øvrigt synes jeg at Libero er så frygteligt tykke, tror ikke det er ret rart at have sådan en tyk ble på 

Jeg brugte Vibelle til Kamille i 3 måneder men pludselig kunne hun ikke tåle dem og fik vanvittig rød numse af dem 

De eneste der duer til hende er Änglemarks bleer men de er til gengæld også rigtig gode 

Anmeld

3. marts 2011

Ranarupta

Nu spørger jeg måske dumt, men har aldrig prøvet at Albert får tis på ryggen.

Hvordan sker det? Altså hvordan ender det dér?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.