Drengebleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Molly8

B&J skriver:

Jeg havde det samme problem ind til en fortalte mig husk af vend den ned af og HUSK af stramme bleen så meget du lige kan ha 2finger ind under og daniels bleer skal side lidt over navlen så forsvand tisseriet på ryggen

Tak for råd. Jeg tror du har ret i, at halvdelen af problemet er, at mor lige skal finde ud af at vende den rigtigt og sætte bleen tilpas.

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Molly8

Macaab skriver:

Mine tre drenge har alle tisset igennem alle slags bleer den første måned. Det er som om, at de ikke passer i bleerne før de får lidt baby-krop... Derefter har jeg ikke haft problemer med hverken libero eller vibelle.

Godt at vide, at vi måske bare skal være tålmodige et par uger endnu

Kh Molly

Anmeld

4. marts 2011

Molly8

SanneBoe skriver:

Jeg har også været alle mærkerne igennem og gerne de billige, men enten tissede de igennem eller også ble de røde, så herhjemme bruger vi Pampers og syntes også det er dem der er bedst i kvaliteten, de er tynde og ikke så stive som f.eks. libero

Jeg fandt en prøvepakke Pampers i skabet. På den ene side, har han været mest tør med dem, på den anden side: Den ene han var våd med, var han godtnok våd. Halvdelen af problemet er nok, hvordan jeg lige får sat bleen..

Kh Molly

Anmeld

4. marts 2011

Molly8

Ranarupta skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men har aldrig prøvet at Albert får tis på ryggen.

Hvordan sker det? Altså hvordan ender det dér?

Sundhedsplejersken forklarer, at når de tisser meget på en gang, kan det løbe i en lomme under bleen og blive presset ud for oven. En del af teknikken er åbenbart bleens størrelse, hvordan den sidder og hvordan tissemanden vender..

Kh Molly

Anmeld

4. marts 2011

Molly8

Tusinde tak for de mange råd. Jeg har efterhånden fået dannet mig et overblik, så der er lidt at prøve: Pampers i starten, tætsiddende ble i passende størrelse og rigtig position af tissemanden

Tak for hjælpen

Kh Molly

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg bruger:

Libero, Pampers, dem fra aldi, dem fra lidl. Og alle mulige andre. Og min dreng har aldrig tisset ved siden af.

Anmeld

4. marts 2011

Isabella_mor

jeg bruger ¨ånglamark.. de er rigtig gode..

og dem fra Rema 1000

(jeg vælger altid svanemærket og astma og allergi mærket pga at der ikke er lotion osv som kan give allergisk reaktion)

og de har suget rigtig godt..

husker i at skifte den efter hvert måltid... hvis man skifter den så ofte når den aldrig at blive gennemblødt af tis så den lækker...

Anmeld

4. marts 2011

Ranarupta

Molly8 skriver:

Sundhedsplejersken forklarer, at når de tisser meget på en gang, kan det løbe i en lomme under bleen og blive presset ud for oven. En del af teknikken er åbenbart bleens størrelse, hvordan den sidder og hvordan tissemanden vender..

Kh Molly

Ok Tak

Anmeld

4. marts 2011

heidi30

Vi havde et par uger hvor Malte tissede igennem HVER eneste nat og jeg var ved at blive sindsyg.

Vi brugte dem fra Aldi, men havde også prøvet pampers, Libero osv. Vi brugte str. 4 fordi vi troede at str. 3 var for lille. MEN efter vi er gået tilbage til str. 3 har han ikke tisset igennem én gang. Så bleen kan altså godt blive lidt for stor.

Da Malte var helt lille brugte vi new born bleer fra Kvickly.

Anmeld

4. marts 2011

businesstigger

Vi har prøvet flere mærker bleer og dem der virkede til den ene er ikke nødvendigvis gode til den anden og omvendt. Så prøv jer frem. Det kan nogen gange hjælpe at gå en ble størrelse op synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.