Drengebleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Molly8

Hej

Min lille søn er nu 2 uger gammel, og vi har endnu ikke fundet den rigtige ble. Vi har gennemprøvet Vibelle og Libero, men det lykkes alligevel for den lille fyr at tisse sig selv op ad ryggen  

Er der mon nogen, der har gode erfaringer med et bestemt ble-mærke til små drenge?

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Bondepigen

Molly8 skriver:

Hej

Min lille søn er nu 2 uger gammel, og vi har endnu ikke fundet den rigtige ble. Vi har gennemprøvet Vibelle og Libero, men det lykkes alligevel for den lille fyr at tisse sig selv op ad ryggen  

Er der mon nogen, der har gode erfaringer med et bestemt ble-mærke til små drenge?

Kh Molly

Husker du at sørge for dilleren vender nedad i bleen?

Anmeld

3. marts 2011

Sara.

Det er lige de ble mærker jeg bruger som fungere rigtig fint herhejmme....

Tænkte på om i sørger for at tissemanden ligger rigtigt?

Hvis Nors ligger ud til den ene side så er der også tis over alt....

Nu ved jeg ikke hvor stor din søn er, men måske I ku prøve at gå en ble str. op? sådan de dækker mere.... de kan også suge mere....

Hm.. bare nogle idéer herfra. Håber da I finder ud af det, for ellers blir det da til aaaaalt for meget vask :-) og synd for jeres lille dreng

Anmeld

3. marts 2011

SHERO

Det problem havde jeg også med newborn bleerne, da min søn kom op og kunne passe den mindste størrelse fra aldi holdt det op.. Jeg prøvede ellers mange slags synes jeg.. Fandt aldrig de rigtige..

Anmeld

3. marts 2011

Diana...

Pampers har altid været de bedste til vores dreng, libero skulle være de bedste til spæd. Husker du at tisseren skal ned af? 

Anmeld

3. marts 2011

Molly8

bondepigen skriver:

Ja  Tak for rådet.

Kh Molly

Anmeld

3. marts 2011

Molly8

lærkes_mor skriver:

Det er lige de ble mærker jeg bruger som fungere rigtig fint herhejmme....

Tænkte på om i sørger for at tissemanden ligger rigtigt?

Hvis Nors ligger ud til den ene side så er der også tis over alt....

Nu ved jeg ikke hvor stor din søn er, men måske I ku prøve at gå en ble str. op? sådan de dækker mere.... de kan også suge mere....

Hm.. bare nogle idéer herfra. Håber da I finder ud af det, for ellers blir det da til aaaaalt for meget vask :-) og synd for jeres lille dreng

Åh, Jeg havde bare tænkt, at den skulle vende nedad, men man skal måske ligefrem sørge for at den vender lige midt for..

Ang. størrelse, har vi prøvet to. Jeg vil dog prøve at være mere opmærksom på at den vender midt for. - Tak for rådet

Kh Molly

Anmeld

3. marts 2011

Molly8

Tullen85 skriver:

Det problem havde jeg også med newborn bleerne, da min søn kom op og kunne passe den mindste størrelse fra aldi holdt det op.. Jeg prøvede ellers mange slags synes jeg.. Fandt aldrig de rigtige..

Hmm.. Måske er det et spørgsmål om at vente.. Godt at vide, at der er lys forude  Tak for info.

Kh Molly

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

bondepigen skriver:

Hehe sad lige og tænkte det samme

Anmeld

3. marts 2011

Molly8

Diana... skriver:

Pampers har altid været de bedste til vores dreng, libero skulle være de bedste til spæd. Husker du at tisseren skal ned af? 

Jep  Pampers prøvede vi på barselsgangen, hvor jeg havde et par prøve-eksemplarer. Der var ikke noget problem med de par stykker, så måske jeg skulle prøve dem.. Tak for råd

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.