Så ankom Liams lillebror 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Ayasmor

Tak for din FB.. hvor er det bare super flot gået!! Kan simpelthen ikke lade være med at bemærke hvor skide godt du ser ud, selv lige efter en fødsel.. Stort tillykke med minibøffen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Lone Jakobsen

hold op en overraskende fødsel endnu engang stort tillykke med lillebror

Anmeld

3. marts 2011

Fru Nielsen

Hvor er han dog bare søøød.... Stort tillykke med ham!  Dejlig nem fødsel lyder det til!

Anmeld

3. marts 2011

Lærke & Lucas

Line&Liam skriver:

Ja nu sidder jeg her i stolen, godt mørbanket og kan se far og lillebror snuer på sofaen, mens den stolte storebror er i DP.

Det hele starter natten til onsdag, lidt over midnat vågner jeg og har lidt ondt i lænden, jeg tænker det bliver endnu en urolig nat, af efterhånden mange, varmer mig en varmepude og hopper tilbage i kassen.

Efter 30 min. bliver jeg klar over det da vist er veer jeg har

Lister mig ind i stuen og vugger på min store gymnastikbold, dette gør jeg resten af natten mens jeg får tømt harddisken for latterlige film, man alligevel ikke skal koncentrere sig for at se

Farmand står op kl. 05.15 og jeg siger til ham han godt kan melde afbud på jobbet, for jeg har veer.

- Han tager det hele med ophøjet ro og siger, :"Kunne du ikke i det mindste have sagt det INDEN jeg stod op, så kunne jeg jo have sovet længe " . Vi hjælpes ad med at få Liam gjort klar til DP.

Mens Morten kører Liam i DP ringer jeg til FG og aftaler jeg lige hurtigt kommer ind til et tjek kl. 08 (Jeg regner bestemt ikke med at skulle blive der, for alt taget i betragtning har veerne slet ikke været noget særligt!) .

På vej retur tager Morten dog mormor med, skulle en fødsel nu være fortstående (hun skulle også med.)

Kl. 08.00: Jeg kommer ind og til min store glæde står min egen jordemoder og tager imod mig + en jdm studerende.

Vi snakker lidt om hvordan natten er gået, og de føler og mærker så begge 2. De kigger på hinanden og smiler, ja den er god nok, 5 cm åben, vi finder en stue! (AAAAAHVAD for noget??? )

kl. 08.45: Jeg synes natten har været så nem, og trods en lang smertefuld fødsel med Liam trods EPI spørger jeg, om jeg må prøve at komme i badekar, i stedet for min forudbestilte EPI. - Det synes de begge er en rigtig god ide og karret bliver fyldt.

kl. 09.00: Kommer jeg i badekar med god effekt, ligger egentlig bare og hyggesnakker til kl. 10.15

kl. 10.20: Kommer jeg op og får taget vandet da der kun er kommet 1 cm mere i vandet. Desværre er vandet grønt som med Liam så jeg må ikke komme tilbage i karret. - NU breder panikken sig kan man roligt sige, jeg gik helt i baglås, jamen hvordan SKULLE jeg dog klare det uden nogen form for smertelindring, jeg får sagt at så kan hun dælme godt bestille den EPI alligevel, alt imens skræk og rædsel breder sig i kroppen!

kl. 10.40: Mærker de begge efter for at se om en EPI kan nåes, det kan den ikke, jeg er allerede 8 cm åben og panikken stiger i mig, pludselig presser det så voldsomt jeg intet kan gøre, og får råbt nu kommer han altså!

- Neeej svarer jdm, du er kun 8 cm åben, jeg smider mig om på ryggen, og vupti, UD skød lillebror til alles overraskelse, de stod og måbede i stor stil

kl. 10.48 er han født, 47 cm lang og 2980 gram .

Han er meget rødmosset over den hårde medfart, men ellers har vi alle det fantastisk godt Og Liam har bare taget det SÅ flot!!!

Stort tillykke med den lille nye..

Anmeld

3. marts 2011

Leonora

nøj en lækker FB...og hvor var du bare mega sej...tillykke

Og synes bare du er vildt smuk på det billed hvor lille manden ligger med ryggen til og du ser på kameraet....waaauvvv

Anmeld

3. marts 2011

MaleneG

Stort tillykke Line, og super flot klaret med sådan en fantastisk fødsel  

Anmeld

4. marts 2011

Sakris

Tillykke, hvor er han fin  Og det lyder som en god "nem" fødsel

Anmeld

4. marts 2011

Valle81

Jamen kæmpe mega tillykke:0)

Skønne billeder, dejlig Fb og igen kæmpe tillykke til Jer alle sammen:0)

Man kan jo se at i har det godt:0)

Men puh - du fødte da lige lidt før tid - jeg er simpelthen gået i redebyggeri efter jeg så du havde født - for nu er jeg snart i uge 35 og har INTET klar og synes lige pludseig det er tæt på, når man jo egentlig kan føde noget før tid - især når de kommer så tæt på hinanden:0)

Knus

Christina

Anmeld

4. marts 2011

L-Mortil3

Valle81 skriver:

Jamen kæmpe mega tillykke:0)

Skønne billeder, dejlig Fb og igen kæmpe tillykke til Jer alle sammen:0)

Man kan jo se at i har det godt:0)

Men puh - du fødte da lige lidt før tid - jeg er simpelthen gået i redebyggeri efter jeg så du havde født - for nu er jeg snart i uge 35 og har INTET klar og synes lige pludseig det er tæt på, når man jo egentlig kan føde noget før tid - især når de kommer så tæt på hinanden:0)

Knus

Christina

Jeg ved simpelthen heller ikke hvad det lignede og ligner herhjemme, vi var sleeeet ikke klar, jeg pakkede lillebrors taske om natten mens jeg havde veer, mens jeg forsøgte mig med lidt oprydning.

Troede han kom lidt før, men da ikke allerede

Anmeld

4. marts 2011

XXSS

Stort tillykke, det lyder som en drømmefødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.