Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ååå hvor er han bare fin... Stort tillykke med den smukke lille dreng... Og tak for de fantastiske billeder... Hvor er det skønt der hvor storebror kigger ned til lillebror...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sej fødsel! gad godt at have været en flue på væggen
STOOORT tillykke!!! Lyder som en superfødsel!
Og sikke da nogle lækre drenge du har
Knus
Det lyder og ser ud til at du har været noget af en sej kvinde under hele forløbet. Godt klaret! Og hvor er han dejlig, og storebror ligeså.
ha ha genialt billed det første
stort tillykke. hvor er de skønne begge 2.
Hvor ser han da bare dejlig ud. Og det lyder til at have været en dejlig nem fødsel.
Jeg er næsten ikke misundelig
(Mon det snart bliver min tur?)
noah3006 skriver: Sikke en "tur" Jeg er virkelig også spændt på hvordan min fødsel kommer til at gå denne gang... Men hvor er han kær og super dejlig at se på. Og flot du klarede det uden dit ønske om EPI. Sender jer de varmeste lykønskninger. (Ps. Lidt privat... men når du nu kun nåde at åbne dig 8 cm, gjorde det så ikke Helvedes ondt? Og sprækkede du slet ikke?) Helt iorden hvis ikke du vil svare på mit spg.
Sikke en "tur" Jeg er virkelig også spændt på hvordan min fødsel kommer til at gå denne gang...
Men hvor er han kær og super dejlig at se på. Og flot du klarede det uden dit ønske om EPI.
Sender jer de varmeste lykønskninger.
(Ps. Lidt privat... men når du nu kun nåde at åbne dig 8 cm, gjorde det så ikke Helvedes ondt? Og sprækkede du slet ikke?) Helt iorden hvis ikke du vil svare på mit spg.
De sidste 2 cm gav sig samtidig med hovedet maste sig ud, fik ikke en eneste skramme, men fuuuuuck det gjorde nas!!!
Og tusind tak allesammen!!
Sikke en hurtig fødsel.. Tillykke med ham..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128