„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Først vil jeg sige Wauw.. har fulgt dig lidt på sidelinien.. det er sørme flot, at du er gået så længe med vandafgang... Er du sengeliggende nu?
Dernæst skal du nok forberede dig på et længeere ophold på sygehuset med en masse omvæltninger.. I skal igennem en masse, som almindelige forældre ikke skal igennem... og en masse følelsesmæssige ture...
men tøj vil jeg skaffe lidt forskelligt.. men nok starte med meget lidt i str 40, lidt mere i str 44... alt efter hvorlænge du kan holde på barnet... man kan også få i str 48...
men vigtigst af alt, noget som holder dig beskæftiget.. måske en computer med internet...;o) Den havde jeg meget gavn af.. når man er på sygehuset, så var det min flugt væk fra det hele engang imellem...
Jeg har været turen igennem to gangen.. første gang fødte jeg i uge 29 og nu her i uge 25+0... Begge gange er det gået super godt... men dog ikke uden konsekvenser for drengene, men ville ikke være det foruden... de er nogle friske, glade drenge..
håber du holder på hende så længe som muligt... men lægerne er sku super dygtige... og føder du på riget, så er der bare nogle super sygeplejersker.... og læger... var meget glade for dem derinde... men håber nu du kommer til at føde i næstved...
hvis du har en masse spørgsmål, så skriv endelig...
&
fra mig..
Anmeld