Hmm , nu har jeg været sammen med en på et tidspunkt der havde børn , og der var os en masse problemer omkring det med at finde ud af det med forældremyndigheden .
Men jeg blev ret klog i den periode . - det hedder sig at ALLE får fælles forældremyndighed nu til dage , med mindre der er en særlig grund til ikk at have det (alkoholiker, stofmisbruger, volds dømt) osv . - så i får med stor gangti fælles forældremyndighed . Men det er nu heller ikk dårligt jo , det gør ikke den stor forskel.
der udover hedder det at han ikk må være alene med barnet de første 2 år uden moderens opsyn . med mindre i indgår aftaler selv .
Så det skal du ikk frygte , han kan ALDRIG få forældremyndigheden alene , og han har ingen ret til at have barnet overnattende de første 2 år .
Hmm , med hensyn til hvad du skal gøre med jeres "forhold" - jamen jeg synes faktisk i skal mødes en dag , sætte jer ned og få snakket ALT igennem , det kan jo være det egentlig løser en masse ting og spørgsmål for jer begge to . og så kan det jo være i kan få lavede et godt venskab ud af det .
Som du selv siger jeres lille søn fortjener en mor og en far , og ja det gør han bestemt . det håber jeg os faren er indstillet på .
Men ellers så tag den efter fødslen . du har brug for en masse ro omkring dig ikk at stresse dig selv op , det kan jo være med til at sætte fødslen igang . Og du har lige nogen uger igen 
Anmeld