Hvis jeg var din ekskæreste ville jeg være mega forvirret 
Fair nok at du er sur over at han hopper rundt mellem andre piger, eller hvad han nu gør, men alligevel - du har jo slået op med ham
Jeg synes ikke du kan forvente at bare fordi at du er gravid, så SKAL han bruge tid sammen med dig. Sådan fungere det bare ikke.
Men du siger at han ikke skal forvente at hører fra dig nogensinde igen, du vil ikke skrive mere og ikke fortælle ham når du skal føde, han ringer så derefter 5 gange og skriver en masse beskeder, men alligevel er det forkert af ham 
Jeg kan sku godt forstå at han er forvirret, for du siger indirekte til ham at hvad han gør er forkert. Du tager jo ikke telefonen når han ringer.
Når du så lige synes at du gider at skrive til ham igen, så forventer du stadig at han svarer, selvom du ikke selv gør 
Ja, han opførsel når i har været nogen steder er barnlig og forkert, men jeg synes så sandelig at du er lige så barnlig.
Og nej, du får ikke bare den fulde forældre myndighed, der skal altså meget mere til. Og så vidt jeg kan læse, så interesserer han sig i faktisk at se sin dreng når du har født, I skal bare blive enige om hvor meget og hvornår, nu hvor du skal amme. Men du kan ikke holde ham fra sin søn.
Anmeld