Det hele er noget værre rod!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Williams'Mor

Kirle skriver:

Det er også derfor at jeg minder dig om at der er en mulighed for at han vælger at fortsætte med at være en klaphat men også at han måske forsvinder. Det er uafklaret på nuværende tidspunkt.

Og det eneste du kan gøre er at fortsætte med at give de bedste betingelser for et samarbejde og så ellers sige så er det i statsforvaltningen hvis ikke kommunikationen bliver bedre.

Et råd vil også være fra min side af at stoppe med at tænke over hvad han laver og med hvem. Det er ikke længere din hovedpine. Det er et af lyspunkterne ved at slå op med en som det ikke fungerer med længere. Og du er gravid og skal snart have en vidunderlig baby! Så pyt med ham da

Du har ret igen ang. faren. Vi må bare få at se hvad der sker jo. Det hele skal nok gå..

- Det hjælper meget at hører hvad de forskellige syntes. Det hjælper virkelig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

WilliamsMorLise skriver:

Hej Henriette!!
Jeg syntes jeg har prøvet at være voksen og ansvarlig!! Jeg har jo gerne ville finde ud af det hele med ham for WIlliams skyld!! Jeg elsker ham ikke! Jeg er bange for at jeg virkelig bare hader ham, men den følelse skal virkelig forsvinde. Jeg vil jo gerne finde ud af tingene, men det kan man bare ikke når han ikke selv er villig til det!!

Nej i skal ligesom begge ville løse det ellers kommer i skam ingen vejne og ja så er der måske kun had og surhed mellem jer og det er ikke fedt og det skal i jo så ikkke lade jeres søn se osv.

Henriette

Anmeld

2. marts 2011

Williams'Mor

Henriette.S.J skriver:

Nej i skal ligesom begge ville løse det ellers kommer i skam ingen vejne og ja så er der måske kun had og surhed mellem jer og det er ikke fedt og det skal i jo så ikkke lade jeres søn se osv.

Henriette

Præcis!! Det skal løses!! :-))
Og nej. Lille William skal slet ikke opleve at vi ikke kan sammen. Det hele skal  ordnes for jeg vil ikke byde William det her!

Anmeld

2. marts 2011

de-wett

Hej .

Hold da op hvor er han umoden. udskyld mig

Nå men... Hvis han bliver ammet(som han jo gør og som er det "bedste" for ham) så kan han ikke gøre så meget pt. Han kan ikke være sammen med ham som han vil for det skal passe med spisetider og du skal helst være i nærheden hvis han lige pludselig er sulten.

Som det ser ud pt har i begge forældremyndigheden og må selv finde en løsning på det, hvis i ikke kan det kan i vælge a gå rettens vej som enden kan give den fulde forældremyndighed til den ene a jer eller også kan i få lavet sådan at når hn kommer på flaske/grød at faren kan få bette trolden hver anden weekend eller hver anden uge alt efter hvordan det passer.

Jeg syntes personligt (hvis han vil gå rettens vej) at du skal tage kontakt til en advokat som har med børnesagder at gøre og fortælle h*n hvordan det står til også må i gå i retten.

Håber på det bedste for jer og at i finder en fornuftig løsning på det hele

Krammer herfra

Anmeld

2. marts 2011

Ranarupta

Hej med jer derude!!!

Hejsa

Wow! Han er godt nok utrolig! Det kan du blandt andet takke hans mor for... 

Jeg synes, at det er rigtigt godt gået af dig, at du stadig tænker på, at William skal have kontakt til sin far, selvom faren egentlig modarbejder projektet.
Jeg kender slet ikke noget til procedurerne i dette tilfælde, men er det ikke noget med at kontakte statsforvaltningen (er det ikke dem, der håndterer samkvem/forældremyndighed?)?

Jeg sender dig en bunke kram - du er vist meget bedre tjent uden at være i et forhold med ham!!

Anmeld

2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

WilliamsMorLise skriver:

Præcis!! Det skal løses!! :-))
Og nej. Lille William skal slet ikke opleve at vi ikke kan sammen. Det hele skal  ordnes for jeg vil ikke byde William det her!

Det var voksen ord i mine øre..

Han skal komme første også derfor jeg skrev som jeg gjorede i mit første indlæg til dig.

Så drop ham i dine tænker om hva han laver og gør hva med også syntes jeg bare du skal sms du bare hej hans navn  af når han har tid til af komme fordi og snakke og løse det må han jo skriv eller ringe.Ellers vil du bare skrive til ham når du har skal føde men du ville da gerne lige vide om han skal med eller du skal have din mor eller en anden med når det er.

Hvis du vil have ham med ellers ville jeg nok bare sms du skriver når du har født.

Henriette

Anmeld

2. marts 2011

Williams'Mor

de-wett skriver:

Hej .

Hold da op hvor er han umoden. udskyld mig

Nå men... Hvis han bliver ammet(som han jo gør og som er det "bedste" for ham) så kan han ikke gøre så meget pt. Han kan ikke være sammen med ham som han vil for det skal passe med spisetider og du skal helst være i nærheden hvis han lige pludselig er sulten.

Som det ser ud pt har i begge forældremyndigheden og må selv finde en løsning på det, hvis i ikke kan det kan i vælge a gå rettens vej som enden kan give den fulde forældremyndighed til den ene a jer eller også kan i få lavet sådan at når hn kommer på flaske/grød at faren kan få bette trolden hver anden weekend eller hver anden uge alt efter hvordan det passer.

Jeg syntes personligt (hvis han vil gå rettens vej) at du skal tage kontakt til en advokat som har med børnesagder at gøre og fortælle h*n hvordan det står til også må i gå i retten.

Håber på det bedste for jer og at i finder en fornuftig løsning på det hele

Krammer herfra

Hej med dig!
Ja det syntes jeg også han er. Og det er virkelig ikke rette tidspunkt at være det på :-((

-Jeg håber på at få den fulde forældremyndighed. Og når jeg siger det mener jeg sleeet ikke at jeg skal bestemme fuldt over William og Faren ikke har noget at sku ha sagt. Faren har ligeså meget ret til at se ham som mig men alligevel føler jeg at jeg bare har lidt mere forældremyndighed over William end faren, da han slet ikke har været en del af noget som helt indtil videre. 

Jeg tror det kommer til at gå rettens vej. Det har han truet med mange gange. Så jeg må vente til han bliver fornuftig nok til at kunne snakke ordenlig med mig ;-((

Anmeld

2. marts 2011

<3

WilliamsMorLise skriver:

Du har ret igen ang. faren. Vi må bare få at se hvad der sker jo. Det hele skal nok gå..

- Det hjælper meget at hører hvad de forskellige syntes. Det hjælper virkelig!!!

Det er jo også derfor man bare skal spørge netop fordi det hjælper at snakke om det

Glad for at kunne hjælpe!

Anmeld

2. marts 2011

pussepige

Her kan du læse ang forældremyndighed http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4703

Anmeld

2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

WilliamsMorLise skriver:

Hej med dig!
Ja det syntes jeg også han er. Og det er virkelig ikke rette tidspunkt at være det på :-((

-Jeg håber på at få den fulde forældremyndighed. Og når jeg siger det mener jeg sleeet ikke at jeg skal bestemme fuldt over William og Faren ikke har noget at sku ha sagt. Faren har ligeså meget ret til at se ham som mig men alligevel føler jeg at jeg bare har lidt mere forældremyndighed over William end faren, da han slet ikke har været en del af noget som helt indtil videre. 

Jeg tror det kommer til at gå rettens vej. Det har han truet med mange gange. Så jeg må vente til han bliver fornuftig nok til at kunne snakke ordenlig med mig ;-((

Det du kan gøre er af kontakt stavsforvaltingen i morgen og tag en snak og få råd der..

Jeg mener bedstemt hvis i aldig har boede sammen så få du den alene medmidre i har eller laver papir på det.

Men kan ske de har lave det om efter de nye regler.

Men jeg hved han får ham ikke på overnatningen før han er over 2 år medindre i selv lave en samværesaftale på det..

Mener kun han må se ham 2 gang om ugen måske mere og kun i nogle timer og ammer du så mener jeg det blever hos dig eller han kan gå en tur med ham uden dig men han skal jo være i nærheden hvis lillemanden blever sulten som jo ca er hver 2-3-4 timer man ca ammer..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.