musse1 skriver:
jamen kan jo så se, at jeg som den este ik er enige..
men derfor skriver jeg nu, alligevel min/ vores holdninger..
her hjemme kommer børnene i seng kl 19 til hverdag, så ligger de og snakker lidt og sådan, så de falder i søvn senest kl 20.
fredagen er de oppe til kl 20. weekenden går det an på om vi skal noget, men så vidt muligt holder vi på de kommer i seng senest kl 20.
vores børn bliver ik ret ofte passes men, når mormor passer, holder hun også på de kommer i seng kl 20, så de ik kommer ud af deres rytme, hos farmor ja der har hun, ik rigtig ville respektere det,og flere andre ting. men hun passer dem så stor set aldrig, da de ik lige bor omkring os, så der vælger vi og over se det lidt, men alligevel nævne det for dem, i det vores børn bliver meget på virket, hvis ik de for deres søvn, og de står stadigvæk tidligt op om morgen, selv om de kommer sent i seng.
for os er det vigtigt, at de respektere, de ting vi siger, på trods af de er hjemme hos dem, selvfølig må de sige nej osv. de må også gerne forkæle dem, men der er mange måder at forkæle på, så har ik noget med det at gøre. men syns det er synd for børnene, de skal være sure osv. næste dag fordi de ik har fået nok søvn.