Jeg har en stor dreng på næsten 8 år, han er skøn og hn elsker sin mormor, og hun elsker ham... Han er jo selvfølgelig på ferie eller weekend hos mormor sommetider, hvor de bare rigtig rååååhygger...dejligt!!
Da han startede i skole blev vi en anelse mere strikse med hans sengetider, og den hed altså 20 i hverdagene, og 21 i weekenderne herhjemme, hos mormor har vi "tilladt" kl 21.30-22..
Desværre har mormor valgt at overhøre vores ønske i forhold til hans sengetid.. På trods af at vi op til flere gange har nævnt at vi ønsker han kommer i seng i ordentlig tid, sker det gang på gang at han først kommer i seng kl.23 eller 24, den ene gang var den endda 1.. Og de sidder og der krigsfilm og lignende. Sidste gang han var deroppe, sa han og så Sex & the city... Jeg blev sgu så ked af det, og føler virkelig ikke at hun respekterer mig.... 
Mit spørgsmål, som jeg og manden meget meget gerne vil ha nogle meninger om, er...
Skal vi blande os udenom når han er hos mormor, eller er det ok vi har et ønske om en nogenlunde fast sengetid, og at han ikke ser film der er uegnet for børn..??
Anmeld