Lægemidlet Fluoxetin (psykomarmaka)....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Faith

Bejser skriver:

Jeg har med stor interesse fulgt debatten om gravides brug af lykkepiller - især præparatet Flouexin (Fontex).

Jeg er journalist ved Ude og Hjemme og er i øjeblikket i færd med at undersøge en konkret sag. Yderligere vil jeg gerne danne mig et overblik over problemet.

Jeg vil derfor bede kvinder med erfaringer med graviditet og især Fontex kontakte mig. Jeg kan se, at blandt andet profilen "smillaluna", "aarhusmor" og "Buito" har været inde med interessante indlæg, der bekræfter min mistanke om, at både læger, psykiatere og Sundhedsstyrelsen har tilbageholdt vigtig viden om risikoen ved at gravide indtager disse stoffer.

Hvis du ønsker det, kan jeg garantere dig fuld anonymitet.

Du kan kontakte mig på mailadressen: bejser@gmail.com

Med venlig hilsen

Helge Christensen

Journalist/Ude og Hjemme

Telefon: 5343 3888

Det lyder utrolig spændende! Jeg kontakter dig lige på din mail.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

patriciahoejbo

hej 

Jeg er helt ny her og jeg kom til t læse jeres indlæg omkring fontex.

Jeg mistede min 2 måneder gamle dreng i december o7 efter at have fået cipramil hele graviditeten og under amning.

I 08 mistede jeg endnu en søn under fødslen, og i denne graviditet havde jeg fået fontex.

For 8 mdr siden fik jeg endnu en søn og han lever i bedste velgående. Jeg har dog fået fontex hele graviditeten og nu hvor jeg ammer får jeg zoloft..

Jeg er chokeret. Jeg ved ikke hvad jeg skal gribe og gøre i. Jeg havde forsikret mig så godt jeg kunne at det var ufarligt at indtage under graviditet og amning.. Hvad skal jeg gøre, hvem skal jeg hendvende mig til.. HJÆLP??

Anmeld

24. marts 2011

JonTri

patriciahoejbo skriver:

hej 

Jeg er helt ny her og jeg kom til t læse jeres indlæg omkring fontex.

Jeg mistede min 2 måneder gamle dreng i december o7 efter at have fået cipramil hele graviditeten og under amning.

I 08 mistede jeg endnu en søn under fødslen, og i denne graviditet havde jeg fået fontex.

For 8 mdr siden fik jeg endnu en søn og han lever i bedste velgående. Jeg har dog fået fontex hele graviditeten og nu hvor jeg ammer får jeg zoloft..

Jeg er chokeret. Jeg ved ikke hvad jeg skal gribe og gøre i. Jeg havde forsikret mig så godt jeg kunne at det var ufarligt at indtage under graviditet og amning.. Hvad skal jeg gøre, hvem skal jeg hendvende mig til.. HJÆLP??

Hej med dig. Hvor er jeg ked af at læse om dine tab! Jeg håber for det første, at du har fået hjælp til at bearbejde tabene. Dernæst vil jeg råde dig til at kontakte Patientklagenævnet - måske de kan rådføre dig. Disse sager bør registreres så alle parter har mulighed for at lære af det skete, selvom det kan virke meningsløst! Måske er det ik den korrekte instans, men tror de kan vejlede dig videre.Ellers er egen læge jo tilgængelig, hvis tilliden ik er brudt:-). Knus til dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.